Komisja Europejska
rozpoczęła procedurę wyjaśniające, czy i na ile przedstawiciele
Deutsche Telekom
byli zaangażowani w działania swojej spółki zależnej
Slovak Telekom
Aktualizacja: 20.12.2010 14:27 Publikacja: 20.12.2010 14:27
Komisja Europejska
rozpoczęła procedurę wyjaśniające, czy i na ile przedstawiciele
Deutsche Telekom
byli zaangażowani w działania swojej spółki zależnej
Slovak Telekom
, co do których Komisja żywi podejrzenia, iż były antykonkurencyjne.
Chodzi o zasady dostępu telekomunikacyjnego dla konkurentów słowackiego operatora narodowego oraz podejrzenie o ograniczanie marż na rynku usług dostępowych. Postępowanie przeciw Slovak Telekom podjęte zostało przez Komisję w kwietniu 2009 r. (w tym samym czasie, kiedy podobne postępowanie zostało rozpoczęte przeciw Telekomunikacji Polskiej), ale do tej pory jeszcze nie rozstrzygnięte. Komisja podkreśliła w swoim komunikacie, że rozszerzenie zasięgu postępowania na DT w żadnym stopniu nie przesądza o ewentualnym stwierdzeniu antykonkurencyjnych działań na Słowacji.
Przedstawiciele Deutsche Telekom, cytowani przez agencję Bloomberg, wyrażali zdziwienie, czemu Komisja zdecydowała się rozszerzyć zasięg postępowania. Deutsche Telekom ma 51 proc. udziałów słowackiego telekomu.
Komisja Europejska podjęła postępowanie przeciw Slovak Telekom w okresie (2009 r.), kiedy słowacki urząd antymonopolowy stwierdził antykonkurencyjne praktyki operatora w związku z ograniczaniem marż i pakietowaniem usług, wymierzając my 17,5 mln euro kary.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Komisja Europejska
rozpoczęła procedurę wyjaśniające, czy i na ile przedstawiciele
Firma otrzymała decyzję o wsparciu na realizację nowej inwestycji w ramach Krakowskiego Parku Technologicznego....
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Akademia Przedsiębiorczości BraveCamp, realizowana przez Inkubator Uniwersytetu Warszawskiego już od ośmiu lat,...
Przez ostatnie dziesięć lat polski ekosystem start-upowy przeszedł ogromną transformację – od anonimowej na aren...
Wydarzenia tej rangi jeszcze w regionie nie mieliśmy. Adresowanego do pokolenia, które właśnie wybiera ścieżkę k...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas