Reklama

T-Mobile weryfikuje sieć sprzedaży

Publikacja: 23.03.2012 09:43

Eurotel

, diler

Polskiej Telefonii Cyfrowej

(T-Mobile), spodziewa się, że w 2012 r. sieć sklepów tego operatora będzie podlegała dalszej restrukturyzacji – podał zarząd dystrybutora w sprawozdaniu rocznym.

Eurotel informuje, że proces ten zwany jest ona „recertyfikacją". Z raportu dilera można wnioskować, że salony, które nie przejdą weryfikacji pod kątem wielkości sprzedaży i jej poszczególnych parametrów, będą zamykane. Eurotel podaje też, że nadal maleją marże na doładowaniach elektronicznych, co w przypadku tej firmy może doprowadzić do kolejnego odpisu wartości sieci terminali.

Reklama
Reklama

W 2011 r. liczba sklepów T-Mobile prowadzonych przez Eurotel spadła z 211 do 190. Liczba własnych salonów nie zmieniła się i nadal jest ich 54. Spadła natomiast liczba autoryzowanych doradców biznesowych ze 100 do 87 osób.

Ekonomia
Od danych do decyzji, czyli transformacja i AI w biznesie
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama