T-Mobile weryfikuje sieć sprzedaży

Publikacja: 23.03.2012 09:43

Eurotel

, diler

Polskiej Telefonii Cyfrowej

(T-Mobile), spodziewa się, że w 2012 r. sieć sklepów tego operatora będzie podlegała dalszej restrukturyzacji – podał zarząd dystrybutora w sprawozdaniu rocznym.

Eurotel informuje, że proces ten zwany jest ona „recertyfikacją". Z raportu dilera można wnioskować, że salony, które nie przejdą weryfikacji pod kątem wielkości sprzedaży i jej poszczególnych parametrów, będą zamykane. Eurotel podaje też, że nadal maleją marże na doładowaniach elektronicznych, co w przypadku tej firmy może doprowadzić do kolejnego odpisu wartości sieci terminali.

W 2011 r. liczba sklepów T-Mobile prowadzonych przez Eurotel spadła z 211 do 190. Liczba własnych salonów nie zmieniła się i nadal jest ich 54. Spadła natomiast liczba autoryzowanych doradców biznesowych ze 100 do 87 osób.

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy