Reklama

T-Mobile weryfikuje sieć sprzedaży

Publikacja: 23.03.2012 09:43

Eurotel

, diler

Polskiej Telefonii Cyfrowej

(T-Mobile), spodziewa się, że w 2012 r. sieć sklepów tego operatora będzie podlegała dalszej restrukturyzacji – podał zarząd dystrybutora w sprawozdaniu rocznym.

Eurotel informuje, że proces ten zwany jest ona „recertyfikacją". Z raportu dilera można wnioskować, że salony, które nie przejdą weryfikacji pod kątem wielkości sprzedaży i jej poszczególnych parametrów, będą zamykane. Eurotel podaje też, że nadal maleją marże na doładowaniach elektronicznych, co w przypadku tej firmy może doprowadzić do kolejnego odpisu wartości sieci terminali.

Reklama
Reklama

W 2011 r. liczba sklepów T-Mobile prowadzonych przez Eurotel spadła z 211 do 190. Liczba własnych salonów nie zmieniła się i nadal jest ich 54. Spadła natomiast liczba autoryzowanych doradców biznesowych ze 100 do 87 osób.

Eurotel

, diler

Pozostało jeszcze 98% artykułu
Reklama
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama