Tytułowy brzdęk to nic innego jak dźwięk otwieranej sklepowej kasy. Joel Comm, autor książki, uważa, że to najprzyjemniejsza melodia dla ucha każdego biznesmena. Świadczy bowiem, że klientom podobają się produkty, które im sprzedaje, i gotowi są wyłożyć na nie pieniądze. „Nie ma chyba lepszego dowodu na to, że masz w sobie wielki potencjał. To niesamowite uczucie. – zachwyca się autor książki. Ma przeszło 30-letnie doświadczenie w prowadzeniu e-biznesów i wysysaniu z nich kasy.

Comm przekonuje, że w dobie Internetu zarabianie pieniędzy jest łatwiejsze niż kiedykolwiek w przeszłości. Żeby zacząć, wystarczy niewielki kapitał i komputer z łączem internetowym. „To prawdziwa rewolucja społeczna. Kapitalizm dla mas" – twierdzi autor i wymienia, co musi być jeszcze: pasja, wizja i ciekawy, niebanalny pomysł.

Jeśli potrafimy go ciekawie „opakować" w ładną i przystępną stronę internetową, mamy duże szanse na powodzenie. Książka pokazuje, jak to zrobić. Czytelnik dowie się z niej, jak założyć e-sklep, który będzie zarabiał, oraz znajdzie wiele praktycznych wskazówek, które przybliżą nas do celu, czyli usłyszenia owego „brzdęk". Jedną z nich jest aktywna obecność we wszelkiego rodzaju programach partnerskich; ważne są relacje z klientami i partnerami oraz stała optymalizacja stron w wyszukiwarkach internetowych. Bez tego e-sklep łatwo zginie w setkach i tysiącach podobnych witryn.