Jeszcze na przełomie pierwszego i drugiego kwartału walory spółki wyceniane były na przeszło 10 zł.
Spadkowi zapotrzebowania na opony trudno się dziwić. Choć na rynku widoczna jest tendencja przechodzenia klientów do sklepów internetowych, co powinno wzmacniać firmy typu Oponeo, to według danych European Tyre & Rubber Manufacturers Association (ETRMA) po ośmiu miesiącach 2012 r. sprzedaż opon do samochodów osobowych i dostawczych w Polsce zmalała o 5 proc. w ujęciu rocznym, do 8,2 mln sztuk. A według prognoz Continental Opony Polska, w całym 2012 roku rynek opon do aut osobowych może się skurczyć o 3,5 proc., co byłoby wynikiem zmniejszonej eksploatacji samochodów oraz wzrostu cen samych opon. W przypadku opon do aut ciężarowych spadek sprzedaży może sięgnąć nawet 16 proc.
Oponeo.pl zajmuje się handlem detalicznym oponami za pośrednictwem witryn internetowych: opony.com, Oponeo.pl, oponeo.com. pl, oponeo.com. Ponad 95 proc. przychodów netto ze sprzedaży pochodzi z tej działalności. Asortyment produktów obejmuje także felgi, łańcuchy na koła, a także kosmetyki motoryzacyjne.