Reklama

Multimedia kupiły Transmitel Rzeszów

Aktualizacja: 06.11.2012 17:40 Publikacja: 06.11.2012 17:34

Multimedia Polska

przejęły podkarpackiego operatora telekomunikacyjnego mającego w swoim zasięgu ma ponad 10 tys. gospodarstw domowych, którym dostarcza około 5,5 tys. usług. Operator ma 4,6 tys. abonentów, a więc wskaźnik liczby usług na jedno HP wynosi w tej sieci 1,2. Transmitel korzysta z infrastruktury HFC oraz sieci LAN.

Według Andrzeja Rogowskiego, prezesa Multimediów, przejęcie Transmitela Rzeszów to kontynuacja konsolidacji rynku operatorów kablowych. Nowo przejęta sieć sąsiaduje z obecnymi zasobami firmy, co ma usprawnić integrację.

Cena zakupu nie jest jeszcze ostatecznie ustalona (można szacować, że wyniesienie 500-1000 zł za jedno gniazdo abonenckie), do końca miesiąca trwać ma badanie due diligence przejmowanej spółki.

Transmitel Rzeszów dostarcza mieszkańcom Rzeszowa, Sanoka, Kolbuszowej, Kańczug i Gorzyc usługi internetowe, telewizyjne oraz telefon.

Reklama
Reklama

Według KRS, należeć ma do spółki kontrolowanej przez cztery osoby fizyczne: Volteon-Energia. W ubiegłym roku właściciele podzielili spółkę na dwie, jedną zlokalizowaną wokół Rzeszowa, drugą w rejonie Ustrzyk. Multimedia kupiły tę pierwszą część

Multimedia Polska

przejęły podkarpackiego operatora telekomunikacyjnego mającego w swoim zasięgu ma ponad 10 tys. gospodarstw domowych, którym dostarcza około 5,5 tys. usług. Operator ma 4,6 tys. abonentów, a więc wskaźnik liczby usług na jedno HP wynosi w tej sieci 1,2. Transmitel korzysta z infrastruktury HFC oraz sieci LAN.

Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama