Reklama

Wyborcza.biz: 600 tys. telewizorów w polskiej sieci

Publikacja: 02.01.2013 11:05

Jak szacuje serwis ekonomiczny

Gazety Wyborczej

w ubiegłym roku Polacy użytkowali 600 tys. odbiorników telewizyjnych podłączonych do sieci internetowej.

Według informacji serwisu zdecydowanie dominowały urządzenia marki Samsung, na które ma przypadać 75 proc. całego rynku connected TV w Polsce. Ok. 100 tys. telewizorów dostarczyło Sony, a ok. 23 tys. Panasonic.

Na telewizorach Samsunga najczęściej uruchamianą aplikacją był TVN Player, a po nim Ipla, Iplex, TVP.pl oraz YouTube.

Reklama
Reklama

Producenci telewizorów zaczynają zarabiać na reklamie emitowanej przez content providerów na ich urządzeniach. Reklamą na urządzeniach Samsunga sprzedaje broker Atmedia.

Pozostało jeszcze 94% artykułu
Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama