Gazeta.pl: kolejki do POK-ów Aero 2

Publikacja: 26.02.2013 21:48

W punktach obsługi klienta Aero 2 (spółka z grupy Midasa, funduszu Zygmunta Solorza-Żaka) w Warszawie ustawiają się ostatnio długie kolejki. To najprawdopodobniej efekt obaw użytkowników, że likwidacja stacjonarnych POK-ów utrudni procedurę odbioru kart SIM.

Jak podaje Gazeta.pl, do 1 marca Aero2 zlikwiduje swoje dwa punkty zlokalizowane w salonach Sferii w Warszawie, a specjalną kartę do darmowego internetu będzie można uzyskać tylko drogą pocztową.

- Przyjęte przez spółkę rozwiązanie sprawi, że procedura będzie prostsza i bardziej przejrzysta dla osób zainteresowanych BDI, a związane z nią koszty zostaną zoptymalizowane. Aero2 jako infrastrukturalny operator telekomunikacyjny nie posiada własnej sieci sprzedaży detalicznej, a koszty związane z dystrybucją kart przez punkt dystrybucji, jak pokazały doświadczenia, są istotne - mówi portalowi Edyta Wiącek-Różycka z sieci Aero2.

Jednocześnie dodaje, że ponad 80 proc. wszystkich kart SIM zostało wydanych klientom za pośrednictwem poczty.

Serwis Telepolis.pl podawał, że z BDI Aero 2 korzysta około 200 tys. osób (tyle aktywnych kart SIM działać ma w tej sieci).

Według Gazety.pl, Aero 2 do tej pory wydało w sumie 250 tys. kart SIM.

W punktach obsługi klienta Aero 2 (spółka z grupy Midasa, funduszu Zygmunta Solorza-Żaka) w Warszawie ustawiają się ostatnio długie kolejki. To najprawdopodobniej efekt obaw użytkowników, że likwidacja stacjonarnych POK-ów utrudni procedurę odbioru kart SIM.

Jak podaje Gazeta.pl, do 1 marca Aero2 zlikwiduje swoje dwa punkty zlokalizowane w salonach Sferii w Warszawie, a specjalną kartę do darmowego internetu będzie można uzyskać tylko drogą pocztową.

Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę