Reklama

nC+ rusza 21 marca

Zapowiedział to w „Dzień dobry TVN” Christian Anting, członek zarządu nowej firmy. Branża nie spodziewa się po nowej ofercie obniżek cen

Publikacja: 11.03.2013 17:51

nC+ rusza 21 marca

Foto: ROL

Ruszyła też już kampania nowej platformy powstałej z połączenia platformy cyfrowej „n" i Cyfry+. O szczegółach nowej oferty wciąż niewiele jednak wiadomo. W rozmowie wyemitowanej w sobotni poranek w TVN Anting zapowiada, że oferta ma być „elastyczna" i że będzie obejmowała wiele pakietów programowych, co – zdaniem analityków – jest logicznym działaniem mającym na celu utrzymanie przy firmie zarówno dotychczasowych klientów „n', jak i Cyfry+. – Można się spodziewac mnogości pakietów – to pomoże firmie poradzić sobie z problemem już posiadanych klientów, którzy mają je wykupione albo u jednego, albo u drugiego dotychczasowego operatora. To pomoże zniwelować ich odpływ przy wprowadzanych zmianach – uważa Waldemar Stachowiak, analityk Ipopema Securities.

Branża nie spodziewa się natomiast po nowej ofercie obniżek cen. –Taki ruch byłby błędny. Patrząc na średni przychód z jednego abonenta, który w „n" i Cyfrze+ jest wyższy niż w Cyfrowym Polsacie, jest to chyba nierealne – mówi Stachowiak. Temu, że nowe pakiety nC+ miałyby być tańsze niż dotychczasowe oferowane przez „n" i Cyfrę+ zaprzeczał też w rozmowie z rpkom.pl Markus Tellenbach, prezes TVN (spółka jest współwłaścicielem nC+).  Branżę interesuje tez, jak zostanie rozwiązany problem pakietowania usług telewizyjnych w obu firmach z dostępem do Internetu. Cyfra+ współpracowała przy tym z Playem, a „n"  - z TP SA. - Ten problem już jest rozwiązany, ale pozwólmy zarządowi nC+ samodzielnie ogłosić całą politykę dotyczącą i Internetu i punktów sprzedaży – mówił niedawno Markus Tellenbach.

TVN

nie podał na ostatniej konferencji wyników „n" – analitycy spodziewają się, że firma była w całym 2012 troku na minusie na poziomie EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją – red.) i mogła mieć ok. 1 mln abonentów.

Cyfra+

Reklama
Reklama

nie podaje liczny swoich klientów, ostatnie dane mówiły o ok. 1,6 mln klientów spodziewanych na koniec 2011 roku.

Cyfrowy Polsat

zamknął III kw. ubiegłego roku z 3,56 mln abonentów.

Ruszyła też już kampania nowej platformy powstałej z połączenia platformy cyfrowej „n" i Cyfry+. O szczegółach nowej oferty wciąż niewiele jednak wiadomo. W rozmowie wyemitowanej w sobotni poranek w TVN Anting zapowiada, że oferta ma być „elastyczna" i że będzie obejmowała wiele pakietów programowych, co – zdaniem analityków – jest logicznym działaniem mającym na celu utrzymanie przy firmie zarówno dotychczasowych klientów „n', jak i Cyfry+. – Można się spodziewac mnogości pakietów – to pomoże firmie poradzić sobie z problemem już posiadanych klientów, którzy mają je wykupione albo u jednego, albo u drugiego dotychczasowego operatora. To pomoże zniwelować ich odpływ przy wprowadzanych zmianach – uważa Waldemar Stachowiak, analityk Ipopema Securities.

Reklama
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Reklama
Reklama