Reklama

PKP Intercity zapłaci TK Telekom 6,58 mln zł netto

Publikacja: 13.03.2013 12:58

PKP Intercity

zleciło

TK Telekom

(z pominięciem procedury przetargowej) świadczenie usługi "Infolinia PKP Intercity". Wartość kontraktu ustalono na 6,58 mln zł netto.

W ramach kontraktu TK Telekom będzie obsługiwało całodobowe telefoniczne centrum obsługi podróżnych (dla połączeń stacjonarnych, zagranicznych i komórkowych). Firma będzie też zajmowała się internetową obsługą podróżnych (w zakresie obsługi rozkładów jazdy, cen biletów, obsługi podróży niepełnosprawnych itp.)

Reklama
Reklama

Zgodnie z umową TK Telekom, na podstawie art. 23 Kodeksu Pracy (przejęcie części zakładu pracy przez innego pracodawcę), przejmie od PKP Iintercity pracowników obsługujących call center. Nastąpi to w dniu podpisania umowy.

Aktualizacja

TK Telekom poinformowało rpkom.pl, że do jego struktur przejdzie 23 pracowników PKP Intercity.

Ekonomia
Od danych do decyzji, czyli transformacja i AI w biznesie
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama