PKP Intercity zapłaci TK Telekom 6,58 mln zł netto

Publikacja: 13.03.2013 12:58

PKP Intercity

zleciło

TK Telekom

(z pominięciem procedury przetargowej) świadczenie usługi "Infolinia PKP Intercity". Wartość kontraktu ustalono na 6,58 mln zł netto.

W ramach kontraktu TK Telekom będzie obsługiwało całodobowe telefoniczne centrum obsługi podróżnych (dla połączeń stacjonarnych, zagranicznych i komórkowych). Firma będzie też zajmowała się internetową obsługą podróżnych (w zakresie obsługi rozkładów jazdy, cen biletów, obsługi podróży niepełnosprawnych itp.)

Zgodnie z umową TK Telekom, na podstawie art. 23 Kodeksu Pracy (przejęcie części zakładu pracy przez innego pracodawcę), przejmie od PKP Iintercity pracowników obsługujących call center. Nastąpi to w dniu podpisania umowy.

Aktualizacja

TK Telekom poinformowało rpkom.pl, że do jego struktur przejdzie 23 pracowników PKP Intercity.

Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę