Reklama

PKP Intercity zapłaci TK Telekom 6,58 mln zł netto

Publikacja: 13.03.2013 12:58

PKP Intercity

zleciło

TK Telekom

(z pominięciem procedury przetargowej) świadczenie usługi "Infolinia PKP Intercity". Wartość kontraktu ustalono na 6,58 mln zł netto.

W ramach kontraktu TK Telekom będzie obsługiwało całodobowe telefoniczne centrum obsługi podróżnych (dla połączeń stacjonarnych, zagranicznych i komórkowych). Firma będzie też zajmowała się internetową obsługą podróżnych (w zakresie obsługi rozkładów jazdy, cen biletów, obsługi podróży niepełnosprawnych itp.)

Reklama
Reklama

Zgodnie z umową TK Telekom, na podstawie art. 23 Kodeksu Pracy (przejęcie części zakładu pracy przez innego pracodawcę), przejmie od PKP Iintercity pracowników obsługujących call center. Nastąpi to w dniu podpisania umowy.

Aktualizacja

TK Telekom poinformowało rpkom.pl, że do jego struktur przejdzie 23 pracowników PKP Intercity.

PKP Intercity

zleciło

Pozostało jeszcze 97% artykułu
Reklama
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Reklama
Reklama