W październiku FCC zobowiązała spółki telekomunikacyjne do gromadzenia danych na temat niezrealizowanych prób stacjonarnych połączeń długodystansowych.
http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1224530-Gluche-telefony-stacjonarne-w-USA.html (dostęp płatny)
Piętnaście firm interesuje się nowym multipleksem telewizyjnym
Udziału w konsultacjach związanych z uruchomieniem nowego pakietu stacji cyfrowych nie wzięły Polsat ani TVN, ale interesują się nimi m.in. TVP i nowy operator radiodyfuzyjny Bcast.
http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1224528-Pietnascie-firm-interesuje-sie-nowym-multipleksem-telewizyjnym.html (dostęp płatny)
Warto słuchać klientów
Dariusz Wolak
Ponad połowa polskich firm dysponuje już strategią cyfrową. To więcej niż w innych krajach. Technologia, jak wynika z najnowszego badania IBM, jest najważniejszym czynnikiem zewnętrznym determinującym rozwój przedsiębiorstwa. Międzynarodowe coroczne badanie IBM C-Suite Study 2013 objęło prawie 4,2 tys. przedstawicieli kadry zarządzającej firm z 70 krajów. Wśród nich było 82 menedżerów z Polski.
http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1224527-Warto-sluchac-klientow.html (dostęp płatny)
Miliardy za LTE w Europie
Urszula Zielińska
Prawie 13 mld euro zebrano za częstotliwości dla ultraszybkiego mobilnego Internetu. 12,7 mld euro (równowartość ponad 53 mld zł) zebrało 12 europejskich państw w ciągu 4 lat rozdysponowując częstotliwości dla mobilnego Internetu z zakresu 800 MHz – wynika z wyliczeń „ Rz". Polski rząd do aukcji częstotliwości dopiero się przygotowuje i nie wiadomo jeszcze, jaki kształt przybierze ostatecznie ta procedura.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1224529-Miliardy-za-LTE-w-Europie.html (dostęp płatny)
[srodtytul] Wyborcza.biz [/srodtytul]
Myszka Miki wchodzi na YouTube'a. Google porozumiał się z Disneyem. Traktują Polskę jako test?
Vadim Makarenko
Myszka Miki wchodzi na YouTube'a. Google porozumiał się z Walt Disney Co. w sprawie udostępnienia produkcji koncernu na swoim serwisie wideo. Polska jest pierwszym krajem w Europie, w którym właściciel Myszki Miki i Kubusia Puchatka wrzuca swoje programy na YouTube'a w całości. Od początku listopada polska filia amerykańskiego giganta gromadzi na największym na świecie serwisie wideo produkcje emitowane w trzech swoich kanałach - Disney Channel, Disney XD, Disney Junior. http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,14983459,Myszka_Miki_wchodzi_na_YouTube_apos_a__Google_porozumial.html