Rynek wirtualnej rzeczywistości VR, sprzęt i oprogramowanie, szybko rośnie

W ciągu najbliższych miesięcy gogle VR całkowicie zmienią sposób, w jaki dziś korzystamy ze smartfonów, tabletów, konsol oraz komputerów.

Publikacja: 23.05.2015 14:22

Cena konsumenckiej wersji Oculus Rift nie jest jeszcze znana

Cena konsumenckiej wersji Oculus Rift nie jest jeszcze znana

Foto: materiały prasowe

Rynek wirtualnej rzeczywistości VR (sprzęt i oprogramowanie) rośnie jak na drożdżach. Wkrótce może to być prawdziwy koń pociągowy całej branży technologicznej. W ciągu trzech lat wartość tego rynku zwiększy się o ponad 13 tys. proc. – wynika z analiz firmy Kzero.

Eksperci podkreślają, że dynamika jest imponująca, ośmiokrotnie wyższa niż w przypadku popytu na rynkowy hit, jakim są smartfony iPhone. Mike Heyes, były szef firmy Sega, przekonuje, że do końca 2017 r. sam rynek gier VR będzie wart ok. 5 mld dolarów.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę