Reklama

Rynek wirtualnej rzeczywistości VR, sprzęt i oprogramowanie, szybko rośnie

W ciągu najbliższych miesięcy gogle VR całkowicie zmienią sposób, w jaki dziś korzystamy ze smartfonów, tabletów, konsol oraz komputerów.

Publikacja: 23.05.2015 14:22

Cena konsumenckiej wersji Oculus Rift nie jest jeszcze znana

Cena konsumenckiej wersji Oculus Rift nie jest jeszcze znana

Foto: materiały prasowe

Rynek wirtualnej rzeczywistości VR (sprzęt i oprogramowanie) rośnie jak na drożdżach. Wkrótce może to być prawdziwy koń pociągowy całej branży technologicznej. W ciągu trzech lat wartość tego rynku zwiększy się o ponad 13 tys. proc. – wynika z analiz firmy Kzero.

Eksperci podkreślają, że dynamika jest imponująca, ośmiokrotnie wyższa niż w przypadku popytu na rynkowy hit, jakim są smartfony iPhone. Mike Heyes, były szef firmy Sega, przekonuje, że do końca 2017 r. sam rynek gier VR będzie wart ok. 5 mld dolarów.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Ekonomia
Jak dzięki inżynierom z Łodzi poleciał najszybszy helikopter świata
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama