Reklama

Rynek wirtualnej rzeczywistości VR, sprzęt i oprogramowanie, szybko rośnie

W ciągu najbliższych miesięcy gogle VR całkowicie zmienią sposób, w jaki dziś korzystamy ze smartfonów, tabletów, konsol oraz komputerów.

Publikacja: 23.05.2015 14:22

Cena konsumenckiej wersji Oculus Rift nie jest jeszcze znana

Cena konsumenckiej wersji Oculus Rift nie jest jeszcze znana

Foto: materiały prasowe

Rynek wirtualnej rzeczywistości VR (sprzęt i oprogramowanie) rośnie jak na drożdżach. Wkrótce może to być prawdziwy koń pociągowy całej branży technologicznej. W ciągu trzech lat wartość tego rynku zwiększy się o ponad 13 tys. proc. – wynika z analiz firmy Kzero.

Eksperci podkreślają, że dynamika jest imponująca, ośmiokrotnie wyższa niż w przypadku popytu na rynkowy hit, jakim są smartfony iPhone. Mike Heyes, były szef firmy Sega, przekonuje, że do końca 2017 r. sam rynek gier VR będzie wart ok. 5 mld dolarów.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama