Znana twarz nie zapewni sukcesu

Cyfrowa ramka do zdjęć wymyślona przez Mateusza Kusznierewicza nie zawojowała rynku. Mimo to planowane są kolejne wersje.

Aktualizacja: 04.11.2015 06:43 Publikacja: 03.11.2015 21:31

Znana twarz nie zapewni sukcesu

Foto: Materiały Producenta

Znane nazwisko firmujące nowy produkt to jeden z najskuteczniejszych patentów na udaną promocję, a co za tym idzie – w konsekwencji też sprzedaż. Podobnie zapowiadał się debiut Zoom.Me, ramki na zdjęcia z routerem. Można przesyłać na nią zdjęcia, co miało uczynić z produktu dobry pomysł na prezent.

Gadżet reklamowany był jako bardzo innowacyjny produkt, co od razu oburzyło część ekspertów branżowych. Klienci też nie ruszyli tłumnie do sklepów. – W ciągu roku od premiery podłączyło się do sieci przeszło 18 tys. urządzeń. Przez system zostało przesłanych już ponad 760 tys. zdjęć – mówi jego pomysłodawca Mateusz Kusznierewicz.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy