Reklama

Znana twarz nie zapewni sukcesu

Cyfrowa ramka do zdjęć wymyślona przez Mateusza Kusznierewicza nie zawojowała rynku. Mimo to planowane są kolejne wersje.

Aktualizacja: 04.11.2015 06:43 Publikacja: 03.11.2015 21:31

Znana twarz nie zapewni sukcesu

Foto: Materiały Producenta

Znane nazwisko firmujące nowy produkt to jeden z najskuteczniejszych patentów na udaną promocję, a co za tym idzie – w konsekwencji też sprzedaż. Podobnie zapowiadał się debiut Zoom.Me, ramki na zdjęcia z routerem. Można przesyłać na nią zdjęcia, co miało uczynić z produktu dobry pomysł na prezent.

Gadżet reklamowany był jako bardzo innowacyjny produkt, co od razu oburzyło część ekspertów branżowych. Klienci też nie ruszyli tłumnie do sklepów. – W ciągu roku od premiery podłączyło się do sieci przeszło 18 tys. urządzeń. Przez system zostało przesłanych już ponad 760 tys. zdjęć – mówi jego pomysłodawca Mateusz Kusznierewicz.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Ekonomia
Open source wspiera profesjonalistów medycznych
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama