Konferencja: Polska, Europa, Świat – Go Poland, Go Global. Przyspieszyć ekspansję firm

Przedsiębiorstwa powinny szukać rynków, na których mogłyby uzyskać większe obroty oraz wyższe marże.

Aktualizacja: 26.10.2016 21:47 Publikacja: 26.10.2016 21:08

Jak realizować ekspansję: dyskusję ekspertów – Marka Dietla, doradcy prezydenta RP, Richarda Zinoeck

Jak realizować ekspansję: dyskusję ekspertów – Marka Dietla, doradcy prezydenta RP, Richarda Zinoeckera z Simon-Kucher & Partners oraz Michała Woźniaka z Germany Trade & Invest – prowadził redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” Bogusław Chrabota

Foto: Fotorzepa/Borys Skrzyński

Jak skutecznie rozwijać eksportową ekspansję, w jaki sposób wzmacniać przewagę nad konkurencją, na czym opierać budowę polskich marek – to zagadnienia poruszane na konferencji Polska, Europa, Świat – Go Poland, Go Global zorganizowanej w Warszawie przez „Rzeczpospolitą" i HSBC Bank Polska.

Konferencja zgromadziła prezesów i menedżerów przedsiębiorstw rozwijających się na zagranicznych rynkach, reprezentantów instytucji i organizacji gospodarczych, izb przemysłowo-handlowych, a także międzynarodowych firm doradczych i konsultingowych. W programie znalazły się prezentacje ekspertów zajmujących się problematyką internacjonalizacji firm oraz dyskusje w gronie przedstawicieli biznesu.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ekonomia
Brak wody bije w konkurencyjność
Ekonomia
Kraina spierzchniętych ust, kiedyś nazywana Europą
Ekonomia
AI w obszarze compliance to realna pomoc
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień