Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Juliusz Windorbski: „Bitwa pod Grunwaldem” poszłaby za 80 mln

Ryzyko, że się straci na rynku sztuki, rozsądnie kupując, jest stosunkowo niewielkie – mówi Juliusz Windorbski, prezes domu aukcyjnego i galerii DESA Unicum.

Aktualizacja: 02.02.2017 13:12 Publikacja: 02.02.2017 12:39

#RZECZoBIZNESIE: Juliusz Windorbski: „Bitwa pod Grunwaldem” poszłaby za 80 mln

Foto: tv.rp.pl

Gość spróbował oszacować wartość „Bitwy pod Grunwaldem” na aukcji.

- Największym problemem „Bitwy pod Grunwaldem” jest jest wielkość. Na rynku sztuki mówi, że cena obrazu rośnie wraz z jego formatem, ale do pewnego momentu. Pewna wielkość stanowi już problem. Bardzo dobre obrazy Jana Matejki średniego formatu powinny kosztować 3-5 mln zł. „Bitwa pod Grunwaldem” mogłaby kosztować 50-80 mln zł – wyliczył Windorbski.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama