Reklama

McDonald's zmienia opakowania

Nowe opakowania minimalistyczną grafiką sugerują zawartość.

Aktualizacja: 19.02.2021 14:04 Publikacja: 19.02.2021 13:47

McDonald's zmienia opakowania

Foto: materiały prasowe

Fastfoodowy gigant stopniowo zmienia opakowania swoich produktów. Nowe opakowania mają wygląd zaprojektowany przez firmę Pearlfisher. Na razie nowe opakowania pojawiły się na niektórych rynkach – z ważniejszych to Australia i Nowa Zelandia, jednak od jesieni 2020 roku mają być wprowadzane w kolejnych krajach.

Nowe grafiki są minimalistyczne – pudełko Big Maca ma obrazek przedstawiający symbolicznie sezamową bułkę, sałatę, mięso i ser, papier w który zawijany jest Egg McMuffin ma na sobie żółte koło symbolizujące żółtko, a opakowanie burgera rybnego przedstawia morskie fale. Z kolei kubek na napoje ma na sobie symboliczne kostki lodu. Zdaniem projektantów taki projekt ma być też użyteczny dla pracowników lokali sieci i ułatwić im kompletowanie zamówień.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama