Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 19.02.2021 14:04 Publikacja: 19.02.2021 13:47
Foto: materiały prasowe
Fastfoodowy gigant stopniowo zmienia opakowania swoich produktów. Nowe opakowania mają wygląd zaprojektowany przez firmę Pearlfisher. Na razie nowe opakowania pojawiły się na niektórych rynkach – z ważniejszych to Australia i Nowa Zelandia, jednak od jesieni 2020 roku mają być wprowadzane w kolejnych krajach.
Nowe grafiki są minimalistyczne – pudełko Big Maca ma obrazek przedstawiający symbolicznie sezamową bułkę, sałatę, mięso i ser, papier w który zawijany jest Egg McMuffin ma na sobie żółte koło symbolizujące żółtko, a opakowanie burgera rybnego przedstawia morskie fale. Z kolei kubek na napoje ma na sobie symboliczne kostki lodu. Zdaniem projektantów taki projekt ma być też użyteczny dla pracowników lokali sieci i ułatwić im kompletowanie zamówień.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Według różnych badań, firmy – szczególnie małe i średnie – nadal nie wykorzystują w pełni możliwości, które dają...
Sztuczna inteligencja w modelu otwartoźródłowym może stanowić pomoc dla medyków, a także być wykorzystywana przy...
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Dane płatnicze dają dziś wyjątkowy wgląd w zachowania i trendy konsumenckie w branży turystycznej. Pozwalają lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas