Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.02.2021 14:04 Publikacja: 19.02.2021 13:47
Foto: materiały prasowe
Fastfoodowy gigant stopniowo zmienia opakowania swoich produktów. Nowe opakowania mają wygląd zaprojektowany przez firmę Pearlfisher. Na razie nowe opakowania pojawiły się na niektórych rynkach – z ważniejszych to Australia i Nowa Zelandia, jednak od jesieni 2020 roku mają być wprowadzane w kolejnych krajach.
Nowe grafiki są minimalistyczne – pudełko Big Maca ma obrazek przedstawiający symbolicznie sezamową bułkę, sałatę, mięso i ser, papier w który zawijany jest Egg McMuffin ma na sobie żółte koło symbolizujące żółtko, a opakowanie burgera rybnego przedstawia morskie fale. Z kolei kubek na napoje ma na sobie symboliczne kostki lodu. Zdaniem projektantów taki projekt ma być też użyteczny dla pracowników lokali sieci i ułatwić im kompletowanie zamówień.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Firma otrzymała decyzję o wsparciu na realizację nowej inwestycji w ramach Krakowskiego Parku Technologicznego....
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Akademia Przedsiębiorczości BraveCamp, realizowana przez Inkubator Uniwersytetu Warszawskiego już od ośmiu lat,...
Przez ostatnie dziesięć lat polski ekosystem start-upowy przeszedł ogromną transformację – od anonimowej na aren...
Wydarzenia tej rangi jeszcze w regionie nie mieliśmy. Adresowanego do pokolenia, które właśnie wybiera ścieżkę k...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas