Reklama

Celebryta magnesem na internetowych darczyńców

Gwiazdy sportu i show-biznesu wspierają charytatywne zbiórki.

Publikacja: 29.01.2018 20:00

Celebryta magnesem na internetowych darczyńców

Foto: 123RF

Wiarygodność internetowych zbiórek, głównie na cele charytatywne, w ostatnim czasie została mocno nadszarpnięta. Falę oburzenia wywołała choćby afera z lipca minionego roku, gdy oszust wyłudził ponad 0,5 mln zł, zbierając na leczenie Antosia, jak się okazało, nieistniejącego chłopca. W butelkę zostało nabitych wielu darczyńców, w tym m.in. gwiazda reprezentacji Polski w piłce nożnej Robert Lewandowski, który przekazał 100 tys. zł.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Od danych do decyzji, czyli transformacja i AI w biznesie
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama