Celebryta magnesem na internetowych darczyńców

Gwiazdy sportu i show-biznesu wspierają charytatywne zbiórki.

Publikacja: 29.01.2018 20:00

Celebryta magnesem na internetowych darczyńców

Foto: 123RF

Wiarygodność internetowych zbiórek, głównie na cele charytatywne, w ostatnim czasie została mocno nadszarpnięta. Falę oburzenia wywołała choćby afera z lipca minionego roku, gdy oszust wyłudził ponad 0,5 mln zł, zbierając na leczenie Antosia, jak się okazało, nieistniejącego chłopca. W butelkę zostało nabitych wielu darczyńców, w tym m.in. gwiazda reprezentacji Polski w piłce nożnej Robert Lewandowski, który przekazał 100 tys. zł.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę