Reklama

Sztuczna inteligencja zmieni sposób, w jaki robimy zakupy

Inteligentne algorytmy stosowane przez takich gigantów, jak Google czy Facebook, niemal nieustannie analizują naszą aktywność w internecie. Pomagają nam też w zakupach online.

Publikacja: 03.09.2018 21:00

?AI, AR i Big Data – te technologie są przyszłością e-commerce i umożliwią personalizację zakupów.

?AI, AR i Big Data – te technologie są przyszłością e-commerce i umożliwią personalizację zakupów.

Foto: eBay Polska

Sztuczna inteligencja nie tylko zrewolucjonizuje wiele urządzeń elektronicznych i zmieni sposób naszej interakcji z nimi, ale również wpłynie na wiele sfer naszego życia. Już teraz Google czy Facebook wykorzystują AI, by dostarczyć najlepiej dopasowane do naszych oczekiwań treści. Jak twierdzą eksperci, AI kompletnie zmodyfikuje również sposób, w jaki będziemy robić zakupy. Do tej rewolucji szykują się już giganci e-handlu, jak Amazon, chiński Alibaba (do niego należy platforma Aliexpress) czy eBay. Ten ostatni w br. – do prac nad rozwiązaniami z zakresu sztucznej inteligencji – na stanowisko głównego naukowca powołała Jana Pedersena, dotychczasowego specjalistę ds. analizy danych w Twitterze.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Ekonomia
Open source wspiera profesjonalistów medycznych
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Reklama
Reklama