Siedmiu celebrytów będzie promować nowe pakiety Playa

Publikacja: 18.01.2013 15:59

Agnieszka Dygant

,

Maciej Stuhr

,

Kuba Wojewódzki

i

Magdalena Różczka

mają pomóc wypromować nowe pakiety i ofertę sieci Play, której sprzedaż rozpocznie się 19 stycznia. Każda z tych osób nakręciła dla Play klip reklamowy, w ktorym promuje taryfy tej sieci.

Bartosz Dobrzyński

, członek zarządu telekomu ds. marketingu i sprzedaży w Play zapowiedział, że w kampanii będą wykorzystani jeszcze trzej kolejni celebryci. Jednym z nich będzie prawdopodobnie

Czesław Mozil

.

- Będzie ich siedmiu dlatego, że siedem na dziesięć  osób zmieniających operatora komórkowego wybiera dziś sieć Play. Chcemy pokazać, że są wśród nich także takie osoby jak Agnieszka Dyganat - mówi  Bartosz Dobrzyński.

Żaden z celebrytów nie chciał ujawnić szczegółowych finansowych kontraktów reklamowych z Playem. - To nasza słodka tajemnica - powiedział Bartosz Dobrzyński. – Pieniądze z tej reklamy pozwolą mi na czas dłuższy skupić się na mniej intratnej pracy w teatrze – powiedział natomiast Maciej Stuhr.

Agnieszka Dygant

Maciej Stuhr

Pozostało 98% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy