Reklama

Siedmiu celebrytów będzie promować nowe pakiety Playa

Publikacja: 18.01.2013 15:59

Agnieszka Dygant

,

Maciej Stuhr

,

Kuba Wojewódzki

Reklama
Reklama

i

Magdalena Różczka

mają pomóc wypromować nowe pakiety i ofertę sieci Play, której sprzedaż rozpocznie się 19 stycznia. Każda z tych osób nakręciła dla Play klip reklamowy, w ktorym promuje taryfy tej sieci.

Bartosz Dobrzyński

, członek zarządu telekomu ds. marketingu i sprzedaży w Play zapowiedział, że w kampanii będą wykorzystani jeszcze trzej kolejni celebryci. Jednym z nich będzie prawdopodobnie

Czesław Mozil

Reklama
Reklama

.

- Będzie ich siedmiu dlatego, że siedem na dziesięć  osób zmieniających operatora komórkowego wybiera dziś sieć Play. Chcemy pokazać, że są wśród nich także takie osoby jak Agnieszka Dyganat - mówi  Bartosz Dobrzyński.

Żaden z celebrytów nie chciał ujawnić szczegółowych finansowych kontraktów reklamowych z Playem. - To nasza słodka tajemnica - powiedział Bartosz Dobrzyński. – Pieniądze z tej reklamy pozwolą mi na czas dłuższy skupić się na mniej intratnej pracy w teatrze – powiedział natomiast Maciej Stuhr.

Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Ekonomia
Jak dzięki inżynierom z Łodzi poleciał najszybszy helikopter świata
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama