Niezależnie od roku i trybu studiów w konkursie może wziąć udział każdy student, który interesuje się finansami przedsiębiorstw. – Celem konkursu nie jest przekazanie podręcznikowej wiedzy, ale przede wszystkim rozwijanie praktycznych umiejętności, jakie potrzebne są w zawodzie doradcy finansowego: zdolność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w grupie oraz wyszukiwanie nowatorskich rozwiązań. „Dealmaker” to unikatowa okazja zetknięcia się z prawdziwym światem biznesu – podkreśla Sławomir Janiszewski, dyrektor zespołu fuzji i przejęć Deloitte. Podczas trzech kolejnych etapów, przez siedem miesięcy, kandydaci będą się zmagać w trzyosobowych zespołach z kolejnymi zadaniami z zakresu corporate finance. W ubiegłym roku do konkursu zgłosiło się ponad 1000 studentów, z czego do finału dotarło 30. Wygrał zespół warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej. „Rz” jest patronem prasowym konkursu. Więcej danych oraz rejestracja na stronie
[link=http://www.deloitte.com/pl/dealmaker]www.deloitte.com/pl/dealmaker [/link]