- Na koniec III kwartału 2010 r. liczba sprzedanych przez UPC usług (tzw.RGU) przekroczyła 1,732 mln. Średnio miesięcznie w 2010 przybywało nam kilka tysięcy klientów kupujących potrójną usługę. Obecnie ponad 20 proc. abonentów wybiera przy zakupie pakiet [i]triple play[/i] – informuje [b]Patrycja Gołos[/b], dyrektor biura komunikacji największej w Polsce sieci kablowej.

Jak relacjonuje przedstawiciela operatora podstawowym argumentem, który przekonuje abonentów do zakupu pakietu, jest rabat na cenie w porównaniu do ceny usług oferowanych samodzielnie. Potrójna usługa jednak, nie jest najbardziej pożądana przez klientów „paczką”.

- Potrójna usługa nie jest tak popularna, jak pakiet dwóch usług. Na koniec III kwartału ponad połowa naszych klientów korzystała z pakietu dwóch usług: telewizji i internetu, a 20 proc. z pakietu trzech usług – mówi Patrycja Gołos.

Na koniec III kwartału 2010 r. UPC miało 1,017 mln klientów usług telewizyjnych (w tym 333 tys. w technologii cyfrowej), 499 tys. klientów na usługi dostępowe i 217 tys. na usługi telefoniczne. Łączna liczba abonentów wynosiła wówczas 1,086 mln.