Duże zmiany organizacyjne w Inei, wielkopolskim operatorze telekomunikacyjnym. Szybko rozwijająca się spółka utworzyła m.in. podległy bezpośrednio prezesowi dział produktowo-marketingowy. Integruje on departamenty usług telewizyjnych, internetowych i głosowych oraz rozwoju i wspólnych usług. Jak wyjaśnia Kinga Podraza, rzecznik spółki, reorganizacja związana jest z rosnącą liczbą produktów, usług i klientów spółki. Nowym działem firmy kieruje Tomasz Zmyślny.
Inea od kilkunastu miesięcy intensywnie inwestuje w rozwój nowych usług. Jesienią ubiegłego roku firma rozpoczęła testy łącz światłowodowych o przepływności 250 Mb/s. Jak zapowiadał na łamach rpkom.pl Janusz Kosiński, prezes telekomu, spółka skupia się na rozwoju technologii dostępowej FTTx. Jednocześnie operator rozwija sieć WiMAX, która do 2013 r. ma pokryć zasięgiem 70 proc. powierzchni Wielkopolski. Tegoroczne nakłady inwestycyjne mają sięgnąć 80 mln zł (w 2010 r. – ok. 60 mln zł).