Aktualizacja: 19.03.2019 19:27 Publikacja: 19.03.2019 19:27
Zaangażowanie zarządu jest kluczowe, jeśli strategia firmy ma być spójna z zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu
Foto: materiały prasowe
Prezesi i wiceprezesi dziesięciu spółek, członkowie zarządów sześciu firm oraz cały zarząd FOB – w sumie prawie dwudziestka menedżerów z tak znanych firm jak Amica, ABC Czepczyński, BGŻ BNP Paribas, Carrefour, Deloitte, Jeronimo Martins Polska, Orange, Siemens czy Velux przyłączyła się do Rady Odpowiedzialnego Przywództwa. Ogłoszona w kwietniu 2018 r. inicjatywa Dominiki Bettman, prezeski FOB i Siemens Polska, skierowana do prezesów i członków zarządów firm członkowskich forum, jako swój cel wskazuje wprowadzenie do debaty publicznej głosów szefów firm, którzy przekonani są o korzyściach płynących z prowadzenia biznesu w sposób etyczny. I w ten sposób chce przenieść promocję społecznej odpowiedzialności biznesu z poziomu specjalistów na poziom top menedżerów polskich przedsiębiorstw.
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas