Reklama

Szefowie firm przejmują inicjatywę

W Polsce dopiero budzi się przekonanie, że odpowiedzialność społeczna firmy zaczyna się od zarządu, a zwłaszcza jej szefa. Od prawie roku tę ideę promuje Rada Odpowiedzialnego Przywództwa działająca przy Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Publikacja: 19.03.2019 19:27

Zaangażowanie zarządu jest kluczowe, jeśli strategia firmy ma być spójna z zasadami społecznej odpow

Zaangażowanie zarządu jest kluczowe, jeśli strategia firmy ma być spójna z zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu

Foto: materiały prasowe

Prezesi i wiceprezesi dziesięciu spółek, członkowie zarządów sześciu firm oraz cały zarząd FOB – w sumie prawie dwudziestka menedżerów z tak znanych firm jak Amica, ABC Czepczyński, BGŻ BNP Paribas, Carrefour, Deloitte, Jeronimo Martins Polska, Orange, Siemens czy Velux przyłączyła się do Rady Odpowiedzialnego Przywództwa. Ogłoszona w kwietniu 2018 r. inicjatywa Dominiki Bettman, prezeski FOB i Siemens Polska, skierowana do prezesów i członków zarządów firm członkowskich forum, jako swój cel wskazuje wprowadzenie do debaty publicznej głosów szefów firm, którzy przekonani są o korzyściach płynących z prowadzenia biznesu w sposób etyczny. I w ten sposób chce przenieść promocję społecznej odpowiedzialności biznesu z poziomu specjalistów na poziom top menedżerów polskich przedsiębiorstw.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama