Aż 65 proc. polskich internautów uważa się za twórców treści

Publikacja: 08.02.2012 09:56

Aż 65 proc. internautów deklaruje, że tworzy własne treści, które później publikuje m.in. w serwisach społecznościowych.

Jednocześnie 85 proc. użytkowników Sieci przyznaje, że dzieli się znalezionymi w Internecie materiałami ze znajomymi - wynika z badania przeprowadzonego w styczniu tego roku przez agencję social media Think Kong i serwis badawczy StudentsWatch.pl.

Łącznie aż 41 procent ankietowanych przynajmniej raz w miesiącu umieszcza w serwisach społecznościowych czy na blogach autorskie materiały.

- Większość ludzi to właściwie mikroblogerzy. Regularnie polecają, udostępniają, piszą – komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong – Tylko niecałe 8 procent użytkowników Sieci deklaruje, że nigdy nie dzieli się znalezionymi treściami. 85 procent regularnie bierze udział w dyskusjach.

Poprzez serwisy społecznościowe, fora i blogi internauci polecają również produkty i usługi z których korzystają. Aż 62 procent użytkowników Sieci robi to przynajmniej raz w miesiącu - wynika z badania.

Dla polskich użytkowników Internetu media społecznościowe to także wygodna forma komunikacji ze znajomymi. Ponad 40 proc. internautów codziennie kontaktuje się z przyjaciółmi przez wiadomości w serwisie społecznościowym, czat lub komunikator. Co czwarty internauta deklaruje, że robi to rzadziej - kilka razy w tygodniu. Tylko niespełna 4 proc. w ogóle nie korzysta z takich form kontaktu z innymi ludźmi.

Aż 65 proc. internautów deklaruje, że tworzy własne treści, które później publikuje m.in. w serwisach społecznościowych.

Jednocześnie 85 proc. użytkowników Sieci przyznaje, że dzieli się znalezionymi w Internecie materiałami ze znajomymi - wynika z badania przeprowadzonego w styczniu tego roku przez agencję social media Think Kong i serwis badawczy StudentsWatch.pl.

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy