Aż 65 proc. internautów deklaruje, że tworzy własne treści, które później publikuje m.in. w serwisach społecznościowych.
Jednocześnie 85 proc. użytkowników Sieci przyznaje, że dzieli się znalezionymi w Internecie materiałami ze znajomymi - wynika z badania przeprowadzonego w styczniu tego roku przez agencję social media Think Kong i serwis badawczy StudentsWatch.pl.
Łącznie aż 41 procent ankietowanych przynajmniej raz w miesiącu umieszcza w serwisach społecznościowych czy na blogach autorskie materiały.
- Większość ludzi to właściwie mikroblogerzy. Regularnie polecają, udostępniają, piszą – komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong – Tylko niecałe 8 procent użytkowników Sieci deklaruje, że nigdy nie dzieli się znalezionymi treściami. 85 procent regularnie bierze udział w dyskusjach.
Poprzez serwisy społecznościowe, fora i blogi internauci polecają również produkty i usługi z których korzystają. Aż 62 procent użytkowników Sieci robi to przynajmniej raz w miesiącu - wynika z badania.