France Telecom
poinformowało, że do tej pory zmigrowało ok. 10 proc. z całej bazy przeszło 4 mln abonentów płatnej telewizji, jaką obsługuje na francuskim rynku, na nową platformę technologiczną. Rozwiązanie
Viaccess
i
Orca Interactive
France Telecom
poinformowało, że do tej pory zmigrowało ok. 10 proc. z całej bazy przeszło 4 mln abonentów płatnej telewizji, jaką obsługuje na francuskim rynku, na nową platformę technologiczną. Rozwiązanie
Viaccess
i
Orca Interactive
zastąpi trzy różne systemy stosowane do tej pory oddzielnie na platformach ADSL, FTTx i DTH.
W pierwszym kroku na nowa platformę migrowani zostali użytkownicy łączy ADSL, teraz FT rozpocznie migrację bazy klientów korzystających z medium satelitarnego.
Nowa platforma umożliwiła wdrożenie nowego interfejsu, zintegrowanie funkcji catch-up, VoD oraz wdrażanie nowych serwisów OTT. FT komunikuje usługi na nowej platformie, jako „nowe Orange TV”, podkreślając możliwość personalizowania oferty.
- Nowa technologia zostanie wdrożona również na platformę TV, jaką operuje Telekomunikacja Polska - informuje Wojciech Jabczyński, rzecznik grupy TP. Nie chce jednak powiedzieć, jaki jest harmonogram wdrożenia, migracji abonentów i wprowadzenia nowych usług.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
France Telecom
poinformowało, że do tej pory zmigrowało ok. 10 proc. z całej bazy przeszło 4 mln abonentów płatnej telewizji, jaką obsługuje na francuskim rynku, na nową platformę technologiczną. Rozwiązanie
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Dane płatnicze dają dziś wyjątkowy wgląd w zachowania i trendy konsumenckie w branży turystycznej. Pozwalają lep...
Polacy chcą rozwijać swoje umiejętności cyfrowe. Potwierdza to ogromne zainteresowanie szeregiem inicjatyw eduka...
Rödl & Partner zapewniła kompleksowe wsparcie podatkowe Santander i Jefferies przy kolejnej sekurytyzacji wierzy...
Aktualnie Komisja Bezpieczeństwa i Obrony pracuje nad Omnibusem gotowości obronnej. Cel jest jeden: zdecydowanie...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas