Grupa LoVo wprowadza na polski rynek usługę ePASO (Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych), dzięki której ogłoszenio- i reklamodawcy będą mogli efektywnie mierzyć skuteczność niemal wszystkich kanałów medialnych.

Rozwiązanie wykorzystuje wirtualną numerację telefoniczną, która zostaje przypisana do konkretnych ogłoszeń, reklam i innych kanałów komunikacji. LoVo przekonuje, że posiadając unikatowy numer zwrotny, reklamodawcy będą w stanie precyzyjnie określić zasięg, skuteczność konkretnego nośnika lub ogłoszenia oraz poziom zainteresowania ofertą. Rozwiązanie testowane jest obecnie przez agencje nieruchomości.

- Narzędzie znajdzie zastosowanie w firmach, które wykorzystując różne kanały komunikacji medialnej i chcą zdobyć wiedzę o efektywności swoich ogłoszeń oraz kampanii reklamowych. Pierwsze testy prowadzone w firmach sektora nieruchomości pokazują, że ePASO prowadzi do optymalizacji działań i ograniczenia niepotrzebnych kosztów wynikających z nietrafnych decyzji – mówi Krzysztof Dzięgielewski, dyrektor projektu ePASO.

W ciągu kolejnych miesięcy, LoVo będzie stopniowo wprowadzało kolejne usprawnienia związane z rozbudowywaniem platformy o moduły raportowe, automatyzujące procesy biznesowe oraz implementujące raporty z innych systemów (np. Google AdWords, Analytics).

Lovo chce zainteresować ePASO także wydawców serwisów ogłoszeniowych. Będą oni mogli zaproponować klientom indywidualnym wynajęcie wirtualnego numeru do publikowanego w ich serwisie ogłoszenia.