Spółka oferująca polisy na życie zwiększyła sprzedaż blisko pięciokrotnie, a majątkowe ponad dwa razy. W obu segmentach siłą napędową sprzedaży były polisy oferowane w segmencie bancassurance, czyli sprzedawane przez banki. Wynik finansowy grupy w pierwszym półroczu wyniósł 41,5 mln zł i był gorszy od zeszłorocznego gdy wyniósł 64 mln zł.

- W pierwszym półroczu tego roku zawarliśmy niemal tysiąc umów i aneksów na dystrybucję swoich produktów. Zdobywamy kolejne duże kontrakty oraz dywersyfikujemy dystrybucję. Efektem jest dynamiczny wzrost sprzedaży mimo niełatwego okresu w sektorze finansowym – mówi Jacek Podoba, prezes Europy.

W tym okresie uruchomiony został też serwis ubezpieczeniowy tutum.pl, będący nową marką Europy. Jako pierwszy na polskim rynku oferuje produkt o charakterze inwestycyjno-oszczędnościowym w kanale direct, dostępny całkowicie online.