Reklama

Orange przygotował kampanię kierowaną do klientów T-Mobile

Publikacja: 05.08.2014 17:34

Orange Polska

przygotował kampanię w mediach internetowych, kierowaną do użytkowników

T-Mobile Polska

, którzy otrzymali od tego operatora propozycję zmiany warunków umowy w trakcie jej trwania - informuje Telepolis.pl.

Według serwisu na stronie Orange.pl wisi baner z napisem "SOS" w barwach nie pozostawiających wątpliwości, do logotypu którego operatora nawiązuje.

Reklama
Reklama

Także na Youtube

pojawił się film z podobną treścią i dopiskiem: "Rzucamy koło ratunkowe tym, którym operator nagle podniósł rachunki".

Przypomnijmy, że T-Mobile Polska 23 lipca rozpoczął kampanię informacyjną skierowaną do klientów taryf SIM-Only i umów na czas nieokreślony nie posiadających umów o abonament "Jump!". Przekonuje ich do migracji na nowe taryfy podwyżką cen starych abonamentów o 5 zł. Można przejść na "Jump!", dopłacić lub zrezygnować z usług telekomu.

 


.

Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Ekonomia
Jak dzięki inżynierom z Łodzi poleciał najszybszy helikopter świata
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama