Reklama
Rozwiń

290 tys. zł dla easyCall.pl od śląskiej policji

Aktualizacja: 09.06.2015 11:05 Publikacja: 09.06.2015 10:26

easyCALL.pl wygrał przetarg na realizację usług telekomunikacyjnych dla śląskiej policji, zdobywając największe zamówienie publiczne w swojej historii.

W ramach umowy easyCALL.pl zapewni łączność stacjonarną dla jednostek policji w garnizonie śląskim, obsłuży 217 linii analogowych oraz 8 linii cyfrowych ISDN. Umowa została zawarta na 34 miesiące.

Oferta easyCALL.pl była tańsza o blisko 70 tys. zł od oferty złożonej przez Orange, a wartość zamówienia wyniosła 290 tys. zł. brutto.

To nie pierwszy kontrakt easyCALL.pl z policją. Operator podaje, że zwyciężył wcześniej w przetargu ogłoszonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach na obsługę linii cyfrowych. Spółka świadczy także usługi telekomunikacyjne dla Komendy Wojewódzkiej w Gdańsku, Szczecinie oraz Bydgoszczy.

- Widzimy spory potencjał w rynku zamówień publicznych i zamierzamy umocnić swoją pozycję w tym obszarze. Administracja coraz bardziej stara się ograniczać koszty a telekomunikacja jest tym obszarem, gdzie mogą być one niższe nawet o połowę – tłumaczy Michał Jakubowski, prezes easyCALL.pl.

Do grona instytucji korzystających z usług spółki należy m.in. Urząd Miasta w Krakowie, Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, rzeszowski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia oraz Izba Celna w Białymstoku.

Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Ekonomia
Sektor usług biznesowych pisze nową strategię wzrostu
Ekonomia
Odporność samorządów ma kluczowe znaczenie dla państwa
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego