Biedronka potentatem nie tylko na polską skalę

Polska sieć jest zdecydowanie największym sprzedawcą detalicznym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zmieniające się zwyczaje konsumenckie są coraz większym wyzwaniem dla firm tej branży.

Aktualizacja: 04.09.2019 21:39 Publikacja: 04.09.2019 15:50

Biedronka potentatem nie tylko na polską skalę

Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik

Należąca do spółki Jeronimo Martins Polska sieć Biedronka zakończyła 2018 r. z niemal 11,9 mld euro przychodów, co daje jej pozycję zdecydowanego lidera nie tylko polskiego, ale także regionalnego rynku handlowego. Firma działa tylko na rynku polskim, ma już niemal 3 tys. sklepów. Choć tempo ekspansji w ostatnich latach raczej spowolniło, to nadal zwiększa ona przychody w szybkim tempie.

Ranking TOP 500 CEE
ZOBACZ DODATEK
POZNAJ PEŁNY RANKING

Pozostało 91% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy