Biedronka potentatem nie tylko na polską skalę

Polska sieć jest zdecydowanie największym sprzedawcą detalicznym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zmieniające się zwyczaje konsumenckie są coraz większym wyzwaniem dla firm tej branży.

Aktualizacja: 04.09.2019 21:39 Publikacja: 04.09.2019 15:50

Biedronka potentatem nie tylko na polską skalę

Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik

Należąca do spółki Jeronimo Martins Polska sieć Biedronka zakończyła 2018 r. z niemal 11,9 mld euro przychodów, co daje jej pozycję zdecydowanego lidera nie tylko polskiego, ale także regionalnego rynku handlowego. Firma działa tylko na rynku polskim, ma już niemal 3 tys. sklepów. Choć tempo ekspansji w ostatnich latach raczej spowolniło, to nadal zwiększa ona przychody w szybkim tempie.

Ranking TOP 500 CEE
ZOBACZ DODATEK
POZNAJ PEŁNY RANKING

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Ekonomia
Brak wody bije w konkurencyjność
Ekonomia
Kraina spierzchniętych ust, kiedyś nazywana Europą
Ekonomia
AI w obszarze compliance to realna pomoc
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień