Koniec marki Motorola na smartfonach

Publikacja: 10.01.2016 17:50

Lenovo, obecny właściciel marki Motorola oficjalnie potwierdził informacje, że nie będzie już wykorzystywał tego brandu dla oznakowania najnowszych produktów w segmencie telefonów komórkowych. Pozostanie on w użytku, ale w sferze korporacyjnej - jako nazwa oddziału grupy.

Chińskie Lenovo, które w 2014 roku kupiło amerykańską Motorolę Mobility od Google za 3 mld dol., zdecydowało się kontynuować swoje dwie linie produktowe oznaczając je jako Moto by Lenovo i VIBE.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy