Reklama

Po pierwsze klient. Potem technologie

Najpierw trzeba sprecyzować potrzeby przedsiębiorstwa, a dopiero potem zastanawiać się nad kwestiami technicznymi.

Aktualizacja: 19.12.2016 20:26 Publikacja: 19.12.2016 19:37

Rosnący w tempie dwucyfrowym rynek dowodzi, że rozwiązania typu business intelligence rzeczywiście pomagają przedsiębiorstwom w prowadzeniu ich biznesu. Jednak jeśli nie zostanie spełnionych kilka kluczowych warunków, jedynym efektem inwestycji będzie frustracja menedżerów.

Pytania na dzień dobry

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama