Reklama
Rozwiń

Patent na wakacyjny biznes

Lato to czas żniw dla sezonowego biznesu. Wakacyjny nastrój konsumentów przekłada się na pełne portfele pomysłowych biznesmenów.

Aktualizacja: 13.08.2017 11:21 Publikacja: 13.08.2017 11:02

W przypadku sezonowych biznesów ważny jest dobry pomysł

W przypadku sezonowych biznesów ważny jest dobry pomysł

Foto: shutterstock

Kiedy część Polaków odpoczywa, inni na odpoczynku zarabiają. Dobry pomysł na letnią działalność, nawet przy niewielkim kapitale na start, może być gwarancją źródła dochodu na cały rok. Najczęściej odwiedzają Polskę zachodni sąsiedzi. Najwięcej z kolei wydają u nas Chińczycy, Amerykanie, Finowie i Irlandczycy. Według danych GUS w ubiegłym roku nad Wisłę przyjechało aż 17 mln turystów, w tym 6 mln Niemców. Za nimi plasują się Czesi, Rosjanie, Ukraińcy, Białorusini i Brytyjczycy. Podczas jednego wyjazdu statystyczny turysta zostawia u nas średnio 1800 zł. Powiększająca się potencjalna grupa docelowa to dobry sygnał dla przedsiębiorców, którzy swoją ofertę na rodzimym rynku mogą kierować także do zagranicznego klienta.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Ekonomia
Budżet nowej Wspólnoty
Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Ekonomia
Sektor usług biznesowych pisze nową strategię wzrostu