Organizowany przez P&G konkurs wchodzi w nowy etap – globalny. Inicjatywa, która w Polsce odbywa się już trzeci raz, w tym roku obejmie łącznie 36 krajów. Najlepsi studenci z najlepszych uczelni będą mieli za zadanie opracować strategię wprowadzenia na światowy rynek nowego produktu z linii head&shoulders. Jest o co walczyć. Na zwycięzców czeka szansa na zrobienie kariery w wielkiej międzynarodowej firmie.
- Program pozwala nam spotkać się z najlepszymi kandydatami i jeżeli to możliwe, zaoferować im pracę w P&G. Udział w programie to nie tylko rywalizacja z równie utalentowanymi rówieśnikami - to także możliwość poznania pracy w naszej firmie „od kuchni”. Jesteśmy przekonani, że wiele osób dostrzeże możliwości, jakie ten program oferuje i potraktuje go jako inspirację do przemyśleń na temat kierunku swojego rozwoju – wyjaśnia Aleksandra Petryga, HR Manager P&G w Polsce.
- Konkurs wyróżnia to, że mniej stawia na wiedzę akademicką, a bardziej na umiejętności praktyczne, odpowiednią analizę danych i przede wszystkim kreatywne podejście do zadania. Udział w projekcie pozwolił mi poznać uczestników z całej Europy, a także wymienić ciekawe doświadczenia m.in. z zakresu ekonomii, finansów czy marketingu. Dodatkowo zyskałem możliwość odbycia letnich praktyk w dziale finansowym firmy, co było dla mnie bardzo cennym doświadczeniem – dodaje Artur Sarata, reprezentant Polski w europejskim finale poprzedniej edycji konkursu.