Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.06.2025 00:26 Publikacja: 10.12.2021 02:00
Nowe przepisy wkrótce wyeliminują niektóre praktyki sprzedawców.
Prawie 88 proc. sprzedawców online podjęło działania marketingowe w związku z Black Friday, jednak według opinii klientów nie były to super okazje cenowe. Nie ma jeszcze danych za ten rok, ale w 2020 r. obniżki cen wyniosły tylko 3,4 proc. w porównaniu z tygodniem przed Black Friday – mówi Urszula Kłosiewicz-Górecka, zespół Foresightu Gospodarczego w Polskim Instytucie Ekonomicznym. Najbardziej oczekiwanymi przez klientów ofertami są obniżki cen, promocje typu „3 w cenie 2".
Inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu obejmują wiele możliwości działań środowiskowych, społ...
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Szlachetna Paczka, Fundacja Mam Marzenie, Fundacja Świętego Mikołaja, czy F...
Odpowiedzialność jest jedną z głównych wartości Grupy Żabka. To sprawia, że organizacja dąży to tego, by mieć re...
Chcesz odzyskać należności z nieopłaconych kar za jazdę bez ważnego biletu i za zaległe czynsze? Pobierać oraz d...
Xtreme Fitness Gyms zbliża się do historycznego wydarzenia – otwarcia 100. klubu w Polsce, będącego kulminacją r...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas