Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.04.2018 13:08 Publikacja: 10.04.2018 13:08
Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman
W stosunku rocznym konsumpcja wzrosła o 2 proc., najmniej od kwietnia 2016 r. W sklepach Brytyjczycy wydali mniej o 1,9 proc., bo wielu wybrało zakupy w sieci, chcąc uniknąć kłopotów spowodowanych przez gwałtowne śnieżyce. Takie dane zawiera raport firmy Barclaycard, która przeprowadza prawie połowę transakcji kartami kredytowymi i płatniczymi na Wyspach.
W oddzielnym raporcie British Retail Consortium poinformowało, że wprawdzie atak zimy zaszkodził tej branży, ale wczesny termin tegorocznej Wielkanocy pomógł zwiększyć sprzedaż pod koniec marca. Barclaycard stwierdził też, że pojawiły się oznaki wzrostu optymizmu wśród brytyjskich konsumentów, a indeks zaufania do finansów gospodarstw domowych jest na poziomie najwyższym od października. Wygląda na to, że Brytyjczycy dostosowali swoje budżety do słabnącego kursu funta i wysokiej inflacji, aczkolwiek nadal wykazują dużą ostrożność.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Sprzedaż detaliczna w sierpniu urosła o 3,1 proc. rok do roku – podał w poniedziałek Główny Urząd Statystyczny (...
Agencja Moody’s utrzymała długoterminowy rating kredytowy Polski na dotychczasowym poziomie A2, jednak obniżyła...
Produkcja przemysłowa w Polsce w sierpniu urosła o 0,7 proc. r/r – podał w czwartek Główny Urząd Statystyczny (G...
Przeciętne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw wyniosło w sierpniu 8769,08 zł brutto, co oznacza wzrost o 7...
Amerykański bank centralny obciął główną stopę procentową o 25 pb, co było zgodne z oczekiwaniami inwestorów. Za...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas