LiveChat z rekordowym wynikiem

Liczba klientów płatnej wersji produktu wrocławskiej spółki wzrosła w styczniu o 263 netto. Był to najlepszy styczniowy wynik w jej historii.

Aktualizacja: 02.02.2018 12:43 Publikacja: 02.02.2018 12:10

LiveChat z rekordowym wynikiem

Foto: 123RF

O prawie 1 proc. do 42,9 zł drożeją w piątek przed południem akcje wrocławskiej spółki. Rano podała, że na dzień 1 lutego 2018 r. liczba klientów korzystających z płatnej wersji jej produktu wyniosła 23.370 klientów. Przed rokiem było ich 18316.

- To najlepszy start roku w naszej historii. Styczeń był rekordowy pod względem liczby nowych klientów. Równocześnie szykujemy się do przenosin do nowej siedziby, co pozwoli nam zwiększyć zespół. Cały czas koncentrujemy się na realizacji naszej strategii budowy platformy i narzędzi do komunikacji tekstowej – powiedział, cytowany w komunikacie prezes Mariusz Ciepły. Podkreśla, że dane dotyczące liczby klientów obejmują wyłącznie produkt LiveChat.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca