Sponsoring rośnie szybciej niż reklama

Globalne wydatki na działania sponsorskie w sporcie, rozrywce czy sztuce sięgną w tym roku 65,8 mld dol.

Aktualizacja: 05.02.2018 20:13 Publikacja: 05.02.2018 20:00

Sponsoring rośnie szybciej niż reklama

Foto: Fotolia

Choć w ubiegłym roku rynek sponsoringu na świecie wypadł gorzej, niż oczekiwała branża, w tym ma już szansę się odbić i wzrosnąć rok do roku o 4,9 proc., czyli szybciej niż rynek reklamy (4,3 proc. wzrostu) oraz marketingu i promocji (4,1 proc. wzrostu) i szybciej niż rok wcześniej, kiedy zwiększył się o 4,3 proc. – Poprawiające się prognozy i wskaźniki makroekonomiczne przełożą się na lepsze zapatrywania w spółkach w 2018 roku, a co za tym idzie – na skłonność do zwiększania wydatków na marketing, reklamę i sponsoring – komentują autorzy raportu ESP Sponsorship Report (ESP należy do GroupM).

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji