Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.02.2018 06:58 Publikacja: 07.02.2018 20:01
Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak
Tak wynika z badania tzw. ekspozycji marek sponsorów w mediach relacjonujących wydarzenia sportowe. Z podliczeń firmy Pentagon Research wynika, że w ubiegłym roku marki firm sponsorujących sporty zimowe widoczne były w mediach (np. na ubraniach sportowców, ich kaskach czy na bandach) 601 tys. razy. Żeby przez tyle samo czasu pokazać te same marki w tych mediach, firmy musiałyby zapłacić im – według cenników (czyli bez uwzględnienia rabatów) 840 mln zł. Mniej więcej tyle samo wynosi analogiczny ekwiwalent dla sponsorów piłki nożnej. – Sporty zimowe przekładają się na ekwiwalent reklamowy nawet w miesiącach letnich, kiedy są skoki letnie. Poza tym stroje sportowców zimowych, podobnie jak żużlowców, są w dużym stopniu wykorzystywane przez sponsorów, piłkarze takich strojów nie mają – mówi Adam Pawlukiewicz z Pentagon Research.
Amerykański producent półprzewodników Texas Instruments zainwestuje ponad 60 miliardów dolarów w rozbudowę produ...
Rząd Kanady objął sankcjami krewnych i otoczenie Władimira Putina. Na czarnej liście są m.in. była żona Putina,...
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Polska zmaga się z nadprodukcją OZE. KE planuje zakaz importu rosyjskiego gazu od 1 stycznia 2026 roku. Trump ni...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas