Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 22.02.2018 05:37 Publikacja: 21.02.2018 20:00
Foto: Adobe Stock
W ubiegłym roku wartość rynku sponsoringu sportowego w Polsce wzrosła o 4,6 proc. Tym samym wyniosła 870,7 mln zł. Pieniądze przeznaczane na sport cały czas trafiają przede wszystkim do klubów sportowych. Otrzymały one aż 55 proc. wszystkich środków. Około jednej piątej sponsoringowych wydatków trafiła do związków sportowych, a po kilka procent na sportowe wydarzenia, ligi i obiekty oraz programy własne i na sponsoring indywidualny.
Unia i USA chcą zawrzeć umowę przed wprowadzeniem ceł 9 lipca. Spada popularność umów B2B w Polsce. Liderzy ASEA...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Z wydarzenia zorganizowanego przez spółkę płyną optymistyczne wnioski. Czas pokaże, jak „The Alters” ocenią grac...
Dostępność apteki w okolicy, czyli do 10 minut podróży, potwierdza 73 proc. ankietowanych w sondażu U-tell. To m...
W Polsce, podobnie jak w wielu krajach Europy, coraz większego znaczenia nabiera troska o zasoby wodne. Dlatego...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Już po raz 14. Polska Rada Biznesu przyznała swoje nagrody liderom i wizjonerom polskiej gospodarki. Nagrodzone...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas