Firmy więcej wydają na sport

Branże energetyczna, paliwowa i chemiczna mają największy udział we wspieraniu różnych dyscyplin.

Aktualizacja: 22.02.2018 05:37 Publikacja: 21.02.2018 20:00

Firmy więcej wydają na sport

Foto: Adobe Stock

W ubiegłym roku wartość rynku sponsoringu sportowego w Polsce wzrosła o 4,6 proc. Tym samym wyniosła 870,7 mln zł. Pieniądze przeznaczane na sport cały czas trafiają przede wszystkim do klubów sportowych. Otrzymały one aż 55 proc. wszystkich środków. Około jednej piątej sponsoringowych wydatków trafiła do związków sportowych, a po kilka procent na sportowe wydarzenia, ligi i obiekty oraz programy własne i na sponsoring indywidualny.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Negocjacje UE-USA przyspieszają, coraz mniej umów B2B, Tesla traci Europę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Biznes
Dobre pierwsze oceny gry od 11 bit studios
Biznes
Pacjenci z gorszą dostępnością do aptek
Materiał Promocyjny
Żywiec Zdrój na straży zasobów wodnych
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Znamy laureatów 14. edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont