Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 04.03.2018 07:11 Publikacja: 04.03.2018 07:11
Foto: Fotorzepa, Michał Duszczyk
Potwierdzają to szacunki SDA, według których na gry fani takiej rozrywki przeznaczyli w tym okresie gigantyczne 8,9 mld dol. Napędem wzrostów okazały się zwłaszcza dwie gry, które przebojem wdarły się na szczyty rankingów. To "PlayerUnknown's Battlegrounds" (tzw. PUBG) oraz "Fortnite". Na oba tytuły gracze przeznaczyli w styczniu 200 mln dol. Obie gry to również czołówka w branży e-sportowej. Zawody w "PUBG" cieszą się już uznaniem od kilku miesięcy, ale niespodziewanie do tego grona dołączył "Fortnite". Według Esportobserver.com w lutym br. drugą najchętniej oglądaną przez widzów na Twitchu grą był właśnie "Fortnite" (pierwsze miejsce zajął "League of Legends", czwarte - "CS: Go".
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Negocjacje handlowe USA i Chin nabierają tempa, Żabka wyprzedza kawiarnie w sprzedaży kawy, a Unia Europejska po...
Rada nadzorcza tarnowskiego koncernu powołała na stanowisko wiceprezesa spółki Artura Chołody. Jednocześnie odwo...
Sztuczna inteligencja może odebrać e-sklepom większość ruchu, Polska ostrzega Rosję przed dalszymi prowokacjami,...
Rośnie liczba firm, które są przygotowane finansowo na nieprzewidziane kłopoty. Niemal co czwarta firma nie ma ż...
Komisja Europejska chce uderzyć w rosyjską ropę i banki, Moody’s obniża perspektywę ratingu Polski, a cyberatak...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas