Reklama
Rozwiń
Reklama

Chanel i Dior chcą wejść na polski rynek już w 2020 r.

Dwie luksusowe marki otworzą butiki w warszawskim Hotelu Europejskim – wynika z nieoficjalnych informacji „Rzeczpospolitej".

Aktualizacja: 20.12.2019 11:52 Publikacja: 19.12.2019 21:00

Chanel i Dior chcą wejść na polski rynek już w 2020 r.

Foto: Bloomberg

Obie marki to symbole rynku luksusowego i według nieoficjalnych informacji ich salony mają się pojawić bardzo blisko siebie, czyli w części handlowej otwartego rok temu Hotelu Europejskiego w Warszawie. W tej samej lokalizacji w listopadzie ruszył pierwszy w Polsce salon luksusowej francuskiej marki Hermes oraz kilka innych butików, jak W.Kruk z Rolexem oraz salon z polskimi markami odzieżowymi premium.

– Ze względu na obowiązujące klauzule poufności nie udzielamy informacji na temat statusu negocjacji z kolejnymi markami, które pojawią się w Europejski Boutiques. Ponadto mamy w zwyczaju pozostawianie tego przywileju, jakim jest ogłoszenie ekspansji marki, po stronie naszych najemców – mówi Katarzyna Lemańska, dyrektor wynajmu i marketingu H.E.S.A., właściciela hotelu. Trzy aż tak luksusowe marki w jednej lokalizacji oznaczałyby powstanie w okolicy nowego zagłębia marek z najwyższej półki, są tam już butiki na Moliera czy w budynku Metropolitan na pl. Piłsudskiego.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Niemcy chcą embarga na stal z Rosji. To cios w koncerny oligarchów Kremla
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama