Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.12.2019 11:52 Publikacja: 19.12.2019 21:00
Foto: Bloomberg
Obie marki to symbole rynku luksusowego i według nieoficjalnych informacji ich salony mają się pojawić bardzo blisko siebie, czyli w części handlowej otwartego rok temu Hotelu Europejskiego w Warszawie. W tej samej lokalizacji w listopadzie ruszył pierwszy w Polsce salon luksusowej francuskiej marki Hermes oraz kilka innych butików, jak W.Kruk z Rolexem oraz salon z polskimi markami odzieżowymi premium.
– Ze względu na obowiązujące klauzule poufności nie udzielamy informacji na temat statusu negocjacji z kolejnymi markami, które pojawią się w Europejski Boutiques. Ponadto mamy w zwyczaju pozostawianie tego przywileju, jakim jest ogłoszenie ekspansji marki, po stronie naszych najemców – mówi Katarzyna Lemańska, dyrektor wynajmu i marketingu H.E.S.A., właściciela hotelu. Trzy aż tak luksusowe marki w jednej lokalizacji oznaczałyby powstanie w okolicy nowego zagłębia marek z najwyższej półki, są tam już butiki na Moliera czy w budynku Metropolitan na pl. Piłsudskiego.
Pakiety z internetem za granicą dla każdego w aplikacji w smartfonie. Tak jeden z telekomów chce walczyć o użytk...
W wieku 92 lat zmarł Leonard Lauder, miliarder oraz były prezes firmy Estée Lauder, który uczynił ją jednym z na...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły pols...
Izraelski atak na irańskie cele nuklearne pogłębia konflikt na Bliskim Wschodzie. TikTok rewolucjonizuje e-comme...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Gaz ziemny nadal pozostanie podstawowym paliwem uzupełniającym europejski, coraz bardziej zielony miks energetyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas