Reklama

Chanel i Dior chcą wejść na polski rynek już w 2020 r.

Dwie luksusowe marki otworzą butiki w warszawskim Hotelu Europejskim – wynika z nieoficjalnych informacji „Rzeczpospolitej".

Aktualizacja: 20.12.2019 11:52 Publikacja: 19.12.2019 21:00

Chanel i Dior chcą wejść na polski rynek już w 2020 r.

Foto: Bloomberg

Obie marki to symbole rynku luksusowego i według nieoficjalnych informacji ich salony mają się pojawić bardzo blisko siebie, czyli w części handlowej otwartego rok temu Hotelu Europejskiego w Warszawie. W tej samej lokalizacji w listopadzie ruszył pierwszy w Polsce salon luksusowej francuskiej marki Hermes oraz kilka innych butików, jak W.Kruk z Rolexem oraz salon z polskimi markami odzieżowymi premium.

– Ze względu na obowiązujące klauzule poufności nie udzielamy informacji na temat statusu negocjacji z kolejnymi markami, które pojawią się w Europejski Boutiques. Ponadto mamy w zwyczaju pozostawianie tego przywileju, jakim jest ogłoszenie ekspansji marki, po stronie naszych najemców – mówi Katarzyna Lemańska, dyrektor wynajmu i marketingu H.E.S.A., właściciela hotelu. Trzy aż tak luksusowe marki w jednej lokalizacji oznaczałyby powstanie w okolicy nowego zagłębia marek z najwyższej półki, są tam już butiki na Moliera czy w budynku Metropolitan na pl. Piłsudskiego.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Reklama
Reklama