Aktualizacja: 17.09.2018 19:23 Publikacja: 17.09.2018 14:51
Foto: Bloomberg
Ostatnie lata nie były łatwe dla sieci H&M. Drugi największy na świecie sklep odzieżowy notował od jakiegoś czasu ciągłe spadki, a jego akcje straciły niemal dwie trzecie wartości od szczytowego punktu w 2015 r.
Szwedzki gigant nie zamierzał jednak się poddawać i postanowił skupić się na rozwoju handlu internetowego. Zadanie to stanowiło niemałe wyzwanie, jako że konkurencja w tym polu jest ogromna, ale klienci wyjątkowo entuzjastycznie podeszli do e-zakupów przez stronę H&M.
MON wnioskuje do Ministerstwa Infrastruktury o dodatkowe pieniądze na inwestycje w linie kolejowe i porty, które...
Były już szef drogówki z rosyjskiego Stawropola dostał 20 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze za korupcję i...
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Chatboty ze sztuczną inteligencją zmieniają sposób wydobywania informacji z internetu. Zachwiały pozycją najpopu...
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas