Tytoniowy gigant w ogniu krytyki przez reklamę. „To szokująca hipokryzja”

Amerykański koncern tytoniowy Philip Morris wywołał burzę swoją nową reklamą, która z pozoru ma zachęcić do rzucenia palenia, a tak naprawdę zachęca do kupowania jego nowego produktu - podgrzewanego tytoniu.

Aktualizacja: 23.10.2018 10:53 Publikacja: 23.10.2018 10:46

Tytoniowy gigant w ogniu krytyki przez reklamę. „To szokująca hipokryzja”

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

ala

Jeden z największych producentów papierosów i wyrobów tytoniowych na świecie, amerykański koncern Philip Morris, mocno naraził się organizacjom prozdrowotnym w Wielkiej Brytanii. Wszystko przez reklamę pod tytułem Hold My Light, która pojawiła się w poniedziałek na czterech stronach brytyjskiego dziennika Daily Mirror. Koncern wypuścił także do niej spot, który jak się może wydawać ma zachęcić do porzucenia tradycyjnych papierosów. Występuje w nim bowiem młoda kobieta, która oddaje zapalniczkę grupce znajomych, wspierających ją w rzuceniu palenia.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Biznes
Cyfrowa rewolucja w samorządach
Biznes
Finansowanie obronności z UE (na razie) niewypałem
Biznes
Poradzimy sobie z kumulacją inwestycji
Biznes
Gdzie wypoczywa dwór Władimira Putina i objęci sankcjami oligarchowie?
Biznes
Eksperci krytycznie o wydatkach Europy na zbrojenia. Im bliżej Rosji, tym lepiej
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku