Reklama

Tytoniowy gigant w ogniu krytyki przez reklamę. „To szokująca hipokryzja”

Amerykański koncern tytoniowy Philip Morris wywołał burzę swoją nową reklamą, która z pozoru ma zachęcić do rzucenia palenia, a tak naprawdę zachęca do kupowania jego nowego produktu - podgrzewanego tytoniu.

Aktualizacja: 23.10.2018 10:53 Publikacja: 23.10.2018 10:46

Tytoniowy gigant w ogniu krytyki przez reklamę. „To szokująca hipokryzja”

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

ala

Jeden z największych producentów papierosów i wyrobów tytoniowych na świecie, amerykański koncern Philip Morris, mocno naraził się organizacjom prozdrowotnym w Wielkiej Brytanii. Wszystko przez reklamę pod tytułem Hold My Light, która pojawiła się w poniedziałek na czterech stronach brytyjskiego dziennika Daily Mirror. Koncern wypuścił także do niej spot, który jak się może wydawać ma zachęcić do porzucenia tradycyjnych papierosów. Występuje w nim bowiem młoda kobieta, która oddaje zapalniczkę grupce znajomych, wspierających ją w rzuceniu palenia.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Nieoficjalnie: Rząd Donalda Trumpa rozmawia o przejęciu udziałów w Intelu
Biznes
Anita Sowińska: Żadna apteka nie będzie zbierała pustych butelek
Biznes
Trump i Putin – Zachód ustala strategię, ustawa o plastiku, Włochy kontra Chiny
Biznes
37% emisji CO2 mniej: Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie prezentuje najnowsze wyniki ESG
Biznes
Ukrainie brakuje żołnierzy, nie sprzętu
Reklama
Reklama