Aktualizacja: 23.10.2018 10:53 Publikacja: 23.10.2018 10:46
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
Jeden z największych producentów papierosów i wyrobów tytoniowych na świecie, amerykański koncern Philip Morris, mocno naraził się organizacjom prozdrowotnym w Wielkiej Brytanii. Wszystko przez reklamę pod tytułem Hold My Light, która pojawiła się w poniedziałek na czterech stronach brytyjskiego dziennika Daily Mirror. Koncern wypuścił także do niej spot, który jak się może wydawać ma zachęcić do porzucenia tradycyjnych papierosów. Występuje w nim bowiem młoda kobieta, która oddaje zapalniczkę grupce znajomych, wspierających ją w rzuceniu palenia.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
Nie ma porozumienia odnośnie do unijnego mechanizmu SAFE, z którego będzie można pożyczyć do 150 mld euro na zak...
Inwestycje w infrastrukturę przeprowadzane za europejskie czy polskie pieniądze mają poprawić jakość życia w Eur...
Po noworocznych, święta majowe to najważniejszy w Rosji czas masowego odpoczynku. Kreml zachęca Rosjan do spędza...
Ekonomiści przewidują niedofinansowanie obronności w krajach europejskich do 2030 r. – wynika z badania niemieck...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas