Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.01.2020 18:28 Publikacja: 08.01.2020 13:15
Foto: www.peopleperhour.com
Na reklamie widnieje uśmiechnięta ruda kobieta, której podobizna opatrzona jest napisem: „Ty zajmij się sprawami dziewczyny szefa, my zajmiemy się sprawą SEO” (ang. „You do the girl boss thing, we'll do the SEO thing”). Stworzyła ją platforma internetowa People Per Hour, która zajmuje się łączeniem firm z freelancerami.
Banery zawisły w listopadzie 2019 roku na stacjach metra w Londynie i momentalnie wywołały silne kontrowersje mieszkańców miasta. Jak podaje BBC, do organizacji Advertising Standards Authority (ASA) nadzorującej brytyjską branżę reklamową, wpłynęły skargi wskazujące, że reklama podtrzymuje krzywdzące stereotypy płciowe. Dyskusja na ten temat zawrzała również na mediach społecznościowych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas