Reklama

Gala programów Firma Przyjazna Klientowi oraz Inwestor w Kapitał Ludzki

Patronat „Rzeczpospolitej”: 29 stycznia 2020 roku odbędzie się oficjalna Gala wieńcząca cykliczne całoroczne programy badawcze: Firma Przyjazna Klientowi oraz Inwestor w Kapitał Ludzki.

Publikacja: 14.01.2020 12:17

Gala programów Firma Przyjazna Klientowi oraz Inwestor w Kapitał Ludzki

Foto: Fot./materiały prasowe

Godła Firma Przyjazna Klientowi oraz Inwestor w Kapitał Ludzki mają szczególne znaczenie. Nadają je bowiem sami klienci oraz pracownicy firm, którzy oceniają różne aspekty współpracy z przedsiębiorstwem.

Programy Inwestor w Kapitał Ludzki oraz Firma Przyjazna Klientowi posiadają długoletnią tradycję. Pierwszy z nich obecny jest na polskim rynku od 18 lat, drugi – od 16 lat. Przez te wszystkie lata rynek zmieniał się, modyfikacji uległy także warunki otrzymania każdego z wyróżnień. Niezmiennie jednak pozostają one odznaczeniami niezależnymi i trudnymi do zdobycia. By otrzymać certyfikat Firma Przyjazna Klientowi lub/i Inwestor w Kapitał Ludzki, podmioty zgłaszające się do programów muszą przejść szczegółowy proces badawczy i spełnić określone w nim standardy. Certyfikatami są wyróżnione firmy, w których zadowoleni klienci lub pracownicy zdecydowanie przeważają nad osobami mającymi zastrzeżenia do któregoś z ocenianych aspektów działalności przedsiębiorstwa (tj. komunikacja, jakość usług, relacje, zadowolenie ze współpracy itd.).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Biznes
Kamera rozpozna narodowość i rasę. Totalna inwigilacja w Rosji
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Kreml zagrabia kolejne firmy. Teraz kraby i przekąski będą zarabiać na wojnę
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama