Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.10.2019 15:04 Publikacja: 20.10.2019 15:04
Foto: AFP
Przedłużenie oznacza, że nienależny specjalista do nadzorowania działań niemieckiej gruby, Larry Thompson będzie sprawdzać Volkswagena do września 2020. Ten dawny zastępca prokuratora generalnego został w 2017 r. mianowany specjalnym obserwatorem działań naprawczych niemieckiej grupy. On i jego ekipa pilnują, by Volkswagen dostosował nowe rozwiązania w zakresie kontroli emisji spalin do przepisów obowiązujących w Stanach.
To Niemcy wystąpili do resortu sprawiedliwości i do Thomsona o dodatkowy termin, a strona amerykańska zgodziła się na to. Szefowa działu prawnego Volkswagena, Hiltrud Werner wyjaśniła, że jej firmie zależało na zrobieniu wszystkiego prawidłowo. — W globalnej firmie tak dużej i skomplikowanej jak Volkswagen potrzebujemy dość czasu na staranne i rygorystyczne przeprowadzenie testów — powiedziała Reuterowi.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Polska kolej z rekordową ilością pasażerów, francuski rząd przetrwał wotum nieufności – ceną wstrzymanie reformy...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Jak zapowiedzieli, tak zrobili. Skonfiskowany superjacht Amadea, który według władz USA należy do objętego sankc...
Zarobki w administracji rosną wolniej niż płaca minimalna, UE szykuje dronowy program zbrojeniowy, a Orlen skład...
Austriacki sąd uznał byłego miliardera i potentata nieruchomości René Benko za winnego jednego zarzutu oszustwa...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Gazprom, Rosnieft i Rosyjskie Koleje Żelazne RŻD znalazły się na podium największych rosyjskich dłużników. Ich ł...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas