Reklama

Johnson&Johnson bez kremów wybielających

Kosmetyki z linii Clean&Clear sprzedawane jako skuteczne środki na przebarwienia skóry nie tylko przestaną być reklamowane, ale w ogóle znikną z półek sklepowych.

Publikacja: 21.06.2020 12:41

Johnson&Johnson bez kremów wybielających

Foto: Adobe Stock

Były szczególnie popularne na Bliskim Wschodzie i w Azji, gdzie kobiety stosowały je jako środek na rozjaśnienie skóry. Wyjątkową popularnością cieszą się nadal w Indiach.

Clean&Clear produkowane były pod marką Neutrogena i sprzedawane na całym świecie, poza Stanami Zjednoczonymi.„Dotarły do nas opinie, że linie produktowe Neutrogena Fine Fairness i Clear Fairness z linii Clean&Clear pomagające w usuwaniu ciemnych plam na skórze mogą być kojarzone z poglądem, że jasna, bądź biała skóra jest lepsza, niż oryginalny kolor skóry naszych klientek. To nigdy nie było naszą intencją. Tylko zdrowa skóra jest piękna" — napisała firma w oświadczeniu. Johnson&Johnson informuje również, że z jego strony internetowej zostaną usunięte wszelkie odesłania do tych linii produktowych, ale nie jest wykluczone, że kosmetyki pozostaną na półkach jeszcze przez jakiś czas.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rosyjski biznes do Kremla: Chcieliście wojny, to płaćcie
Biznes
Nvidia z rekordowymi wynikami, ale akcje spadają przez niepewność w Chinach
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama