Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.04.2020 11:37 Publikacja: 20.04.2020 00:01
Foto: Adobe Stock
Jak budować relacje w trakcie pandemii? O czym mówić? Jak dobierać język i ton komunikatów? W jaki sposób i z jaką częstotliwością formułować przekazy? Intensyfikować projekty czy je ograniczać? Co robić, by nie tylko obronić, ale też – długofalowo – wzmocnić pozycję firmy i przygotować ją na nową rzeczywistość? - na te pytania i wiele innych z obszaru zarządzania komunikacją będą odpowiadać w piątek 24 bm eksperci firm członkowskich Związku Firm Public Relations podczas webinarium ZPFR organizowanego pod tytułem „PR-em w kryzys, czyli jak prowadzić komunikację w czasie i po pandemii?”.
Umowę kredytową na 3,7 mld zł podpisał z konsorcjum banków Światłowód Inwestycje, joint venture Orange Polska i...
Szczyt Unii Europejskiej kończy się bez porozumienia w sprawie nowych sankcji na Rosję. Biznes coraz mocniej dom...
Przy okazji szczytu NATO w Hadze oficjalnie potwierdzono, że wojska sojusznicze wzmocnią wschodnią flankę na pół...
Warszawa odnotowała rekordową liczbę odwiedzających. W ubiegłym roku stolicę Polski gościło niemal 21 milionów o...
Kurs akcji koncernu Nvidia przebił poziom ze styczniowego szczytu. Papiery tej spółki stały się rekordowo drogie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas