Jak budować relacje w trakcie pandemii? O czym mówić? Jak dobierać język i ton komunikatów? W jaki sposób i z jaką częstotliwością formułować przekazy? Intensyfikować projekty czy je ograniczać? Co robić, by nie tylko obronić, ale też – długofalowo – wzmocnić pozycję firmy i przygotować ją na nową rzeczywistość? - na te pytania i wiele innych z obszaru zarządzania komunikacją będą odpowiadać w piątek 24 bm eksperci firm członkowskich Związku Firm Public Relations podczas webinarium ZPFR organizowanego pod tytułem „PR-em w kryzys, czyli jak prowadzić komunikację w czasie i po pandemii?”.

„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym wydarzenia, w którym weźmie udział liczna grupa praktyków PR, w tym eksperci odpowiedzialni za komunikację globalnych i lokalnych marek w Polsce. Jak wyjaśnia Katarzyna Rudzik, menedżer ZFPR, podczas webinarium prelegenci podzielą się swoimi rekomendacjami oraz wskażą konkretne narzędzia, które pomogą prowadzić komunikację nie tylko w czasie pandemii, ale i w okresie wychodzenia z kryzysu.

Internetowe spotkanie, które zacznie się o 10 rano zaplanowano na co najmniej pół dnia.- Istotnym elementem wydarzenia będzie analiza zrealizowanych kampanii pokazujących, jak w tym wyjątkowym czasie prowadzić skuteczną komunikację, realizującą cele organizacji, a zarazem odpowiadającą na zmieniające się warunki rynkowe oraz zachowania i oczekiwania konsumentów- zaznacza Katarzyna Rudzik.

Więcej informacji, program konferencji oraz rejestracja: www.zfpr.pl/prem-w-kryzys