Pandemia zwiększa znaczenie skutecznego PR-u

Sprawna, rzetelna i skuteczna komunikacja to czasie epidemii koronawirusa kluczowe narzędzie budowania relacji z klientami i pozostałymi interesariuszami firmy. O tym, jak ją prowadzić opowiedzą eksperci public relations podczas webinaru zaplanowanego na piątek, 24 kwietnia.

Aktualizacja: 21.04.2020 11:37 Publikacja: 20.04.2020 00:01

Pandemia zwiększa znaczenie skutecznego PR-u

Foto: Adobe Stock

Jak budować relacje w trakcie pandemii? O czym mówić? Jak dobierać język i ton komunikatów? W jaki sposób i z jaką częstotliwością formułować przekazy? Intensyfikować projekty czy je ograniczać? Co robić, by nie tylko obronić, ale też – długofalowo – wzmocnić pozycję firmy i przygotować ją na nową rzeczywistość? - na te pytania i wiele innych z obszaru zarządzania komunikacją będą odpowiadać w piątek 24 bm eksperci firm członkowskich Związku Firm Public Relations podczas webinarium ZPFR organizowanego pod tytułem „PR-em w kryzys, czyli jak prowadzić komunikację w czasie i po pandemii?”.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Miliardy na światłowody w Polsce. Hurtowy operator skusił banki
Biznes
Słowacja i Węgry blokują sankcje, suwerenność cyfrowa UE i spadek cen mieszkań
Biznes
NATO wzmacnia swoją północ. Gdzie pojawią się kolejne wojska sojuszników?
Biznes
Rekordowa liczba odwiedzających Warszawę
Biznes
Nvidia znów najwięcej wartą spółką na świecie. Mimo zamknięcia rynku chińskiego