Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 21.04.2020 11:37 Publikacja: 20.04.2020 00:01
Foto: Adobe Stock
Jak budować relacje w trakcie pandemii? O czym mówić? Jak dobierać język i ton komunikatów? W jaki sposób i z jaką częstotliwością formułować przekazy? Intensyfikować projekty czy je ograniczać? Co robić, by nie tylko obronić, ale też – długofalowo – wzmocnić pozycję firmy i przygotować ją na nową rzeczywistość? - na te pytania i wiele innych z obszaru zarządzania komunikacją będą odpowiadać w piątek 24 bm eksperci firm członkowskich Związku Firm Public Relations podczas webinarium ZPFR organizowanego pod tytułem „PR-em w kryzys, czyli jak prowadzić komunikację w czasie i po pandemii?”.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Doniesienia medialne o możliwym przejęciu udziałów w Intelu przez rząd USA podbijają kurs akcji spółki. Inwestor...
Tylko pięciu operatorów z siedmiu ruszy od 1 października z obsługą systemu kaucyjnego – poinformowała Anita Sow...
Europejscy przywódcy rozmawiają z Donaldem Trumpem przed jego spotkaniem z Władimirem Putinem. Rząd zajmie się u...
Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie od 2017 roku zmniejszyła emisje CO₂ w całym łańcuchu wartości o 37%. To l...
Na Ukrainie jest ok. 650 tys. żołnierzy rosyjskich, od stycznia przybyło ich 40 tys. Rosjanie są w stanie szybko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas