Reklama
Rozwiń

Duża zmiana w relacjach sklepów z dostawcami

Epidemia spowodowała, iż sieci handlowe poza programami pomocowymi dla pracowników oraz wsparciem klientów zwróciły się także z inicjatywami ochronnymi dla swoich dostawców.

Publikacja: 29.04.2020 09:00

Sprzedawcy musieli jednocześnie starać się zapewnić maksymalnie bezpieczne zakupy dla klientów oraz

Sprzedawcy musieli jednocześnie starać się zapewnić maksymalnie bezpieczne zakupy dla klientów oraz warunki pracy dla zespołu

Foto: shutterstock

Już od początku marca ze sklepowych półek zaczęła masowo znikać żywność, co sugerowało, że w miarę pojawiania się kolejnych negatywnych informacji sektor powinien liczyć na czas prosperity. Nic bardziej mylnego, ponieważ rekordowy wzrost sprzedaży dotyczył tylko wybranych kategorii, a generalnie kondycja sektora mocno się osłabiła. To efekt choćby znacznych ograniczeń w liczbie klientów mogących jednocześnie robić zakupy, a także dużych zmian w preferencjach zakupowych.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina
Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?
Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI
Biznes
Fundacja rodzinna, czyli międzypokoleniowy skarbiec
Biznes
Microsoft zwolni 9000 pracowników, bo inwestuje w sztuczną inteligencję