Reklama

Duża zmiana w relacjach sklepów z dostawcami

Epidemia spowodowała, iż sieci handlowe poza programami pomocowymi dla pracowników oraz wsparciem klientów zwróciły się także z inicjatywami ochronnymi dla swoich dostawców.

Publikacja: 29.04.2020 09:00

Sprzedawcy musieli jednocześnie starać się zapewnić maksymalnie bezpieczne zakupy dla klientów oraz

Sprzedawcy musieli jednocześnie starać się zapewnić maksymalnie bezpieczne zakupy dla klientów oraz warunki pracy dla zespołu

Foto: shutterstock

Już od początku marca ze sklepowych półek zaczęła masowo znikać żywność, co sugerowało, że w miarę pojawiania się kolejnych negatywnych informacji sektor powinien liczyć na czas prosperity. Nic bardziej mylnego, ponieważ rekordowy wzrost sprzedaży dotyczył tylko wybranych kategorii, a generalnie kondycja sektora mocno się osłabiła. To efekt choćby znacznych ograniczeń w liczbie klientów mogących jednocześnie robić zakupy, a także dużych zmian w preferencjach zakupowych.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rosyjski biznes do Kremla: Chcieliście wojny, to płaćcie
Biznes
Nvidia z rekordowymi wynikami, ale akcje spadają przez niepewność w Chinach
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama