- W ramach kilkuletniej umowy będziemy wspólnie rozwijać sieć saloników prasowych „top-press” w centrach handlowych i innych miejscach. W tym roku planujemy uruchomienie ich ponad 50 – mówi Mateusz Wiśniewski, prezes Kolporter Sieci Handlowe.

Imperial Tobacco będzie też współpracować przy tworzeniu ekspozycji wyrobów tytoniowych w całej sieci Kolportera, liczącej około 900 saloników. - Inwestycje realizowane wspólnie z Imperial Tobacco to tylko część naszych planów – samodzielnie sfinansujemy uruchomienie kolejnych 50 punktów pod marką „Salonik Prasowy Kolporter”. W następnych latach planujemy dalszy wzrost dynamiki rozwoju sieci sprzedaży - dodaje Mateusz Wiśniewski.

Plany rozwoju sieci saloników prasowych obejmują też pozyskanie kolejnych partnerów, którzy będą pomagać w zarządzaniu określonymi kategoriami towarowymi. Bardzo zaawansowane są rozmowy z operatorami sieci telefonii komórkowej. Niewykluczone, że obok marki Kolportera w sieci saloników pojawi się też logo jednego z takich biznesowych partnerów.

Imperial Tobacco jest czwartą na świecie firmą tytoniową, sprzedającą swe produkty w ponad 160 krajach. Grupa ma 56 fabryk i zatrudnia około 38 tysięcy pracowników. Jej marki to m.in. Davidoff i West.